שתף קטע נבחר

2004: 525 תלונות נגד מוסכים

מנתוני איגוד המוסכים, במהלך שנת 2004 התלוננו 525 לקוחות - ובעיקר כנגד בדיקות קניה ומכירה במכוני רישוי. בכ-70% מהמקרים פסק מוסד הבוררות לטובת הלקוח, או אישר פשרה בין הצדדים

525 תלונות התקבלו במחלקת פניות הציבור של איגוד המוסכים במהלך שנת 2004, מתוכן כ-70% הסתיימו בפסיקה לטובת הלקוח במוסד הבוררות או בפשרה מוסכמת על שני הצדדים. כך עולה מנתוני איגוד המוסכים, שגם מצביעים על ירידה של כ-15% במספר התלונות לעומת שנת 2003.

 

חיים מלאך, מנכ"ל איגוד המוסכים, אמר כי מוסד הבוררות של אגוד המוסכים הפך מוסד שלפסיקתו תוקף משמעותי המקובל לרוב על שני הצדדים. לדבריו, חל גם גידול במספר התיקים המופנים מבתי המשפט במטרה לקבל חוות דעת של מוסד הבוררות באיגוד המוסכים.

 

מנתוני האיגוד עולה כי 525 לקוחות התלוננו על מוסך בו טיפלו ברכבם באופן זה או אחר, כאשר רובן המכריע של התלונות היו בנושא בדיקות כשירות לקניה או מכירה. לדברי מלאך, מקרים כאלה מטופלים במשותף על-ידי מוסדות הבוררות של איגוד המוסכים ואיגוד מכוני הרישוי.

 

מבין סך התלונות שהתקבלו הפנה איגוד המוסכים 91 תלונות למוסד הבוררות. מתוכן, כ-70% מהמקרים הסתיימו בפסיקת המוסד לטובת הלקוח, או בפשרה בהסכמת שני הצדדים. ב-26 מקרים פסק מוסד הבוררות כי מדובר בתלונות לא מוצדקות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גטי אימג' בנק ישראל
כ-70% מהתלונות התקבלו או הגיעו לפשרה (אילוסטרציה)
צילום: גטי אימג' בנק ישראל
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים