שתף קטע נבחר

סמנכ"ל השיווק של סלקום עונה למכתב הפתוח

"אני ממליץ לך, גדי שוורץ, לפנות לחטיבת הפיתוח של קומברס. שם בוודאי יוכלו לחשוב על מערכת חכמה שמאפשרת לבעלי טורים לקרוא את מה שהם כותבים בטרם הוצאתם לאור, ואז לתקן או להתחרט או לשנות – ובעיקר להיצמד לעובדות". יוסי לובטון, סמנכ"ל השיווק של סלקום, עונה למכתב הפתוח

גדי שלום,

 

קראתי את המכתב שלך וחשבתי לעצמי: קרה לך פעם שישבת לכתוב מכתב למי שאתה אוהב, ובאמצע הכתיבה התחרטת על הניסוח הלא-מוצלח?

 

קרה לך פעם שהתקשרת לטלפון, הגעת למשיבון, התחלת להשאיר הודעה קולית, ואז, באמצע, תפסת את הראש ואמרת לעצמך: ההודעה הזו לא מוצלחת מספיק, בעצם רציתי להגיד משהו אחר, אולי אחשוב עוד רגע על ההתנסחות? אם רק היה אפשר לערוך מחדש את ההודעה, לשמוע איך אני נשמע לפני השליחה... ובעצם, למה להשאיר הודעה בכלל? אם היא לא עונה, אנחנו ממילא נפגשים בעוד רבע שעה.

 

ואולי קרה לך פעם שהתקשרת לטלפון של מי שאתה אוהב, הגעת למשיבון, השארת הודעה קולית דחופה, משהו בנוסח, "תמר, אני תקוע עכשיו בפקק, לא אצליח לקחת את רוני מהגן. דברי עם אמא שלי שתלך להביא אותה". ואז התברר שתמר לא שמעה את ההודעה, כי ההודעה הדחופה ששלחת היתה מספר 20 בתא הקולי של תמר?

 

אם קרה לך, בטח אמרת לעצמך: אם רק היה אפשר שהתא הקולי יהיה קצת יותר אינטליגנטי. כזה שהוא קצת יותר אנושי, מאפשר לנו לעשות טעויות, אבל לא לגרום נזק, ולתקן אותן מבלי שאף אחד יידע, או כזה שכשיש לנו משהו דחוף להגיד, אז הצד השני ישמע בהקדם האפשרי.

 

חברת קומברס, פסגת הטכנולוגיה הישראלית ומי שהפכה את התא הקולי לחלק מחייהם של מיליארדי בני אדם בכל העולם, השיקה לאחרונה את מערכת "התא הקולי החכם", כזה שמאפשר להשאיר הודעה, לשמוע אותה בטרם שליחה, להתחרט, לתקן, למחוק – ולהעביר הלאה.

 

המוצר החדש של קומברס הפך ברגע ללהיט בקרב מפעילי סלולר בעולם, בראשם חברת הסלולר וודאפון העולמית, שהופכת אותו למוצר סטנדרטי ל-120 מיליון לקוחותיה בכל העולם. אנחנו בסלקום שמחנו להיות הראשונים שמביאים את החידוש הטכנולוגי ללקוחותינו – זה, הרי, מה שהם מצפים מאיתנו – אבל אז באת ושפכת עלינו קיתונות של ביקורת.

 

אז אפשר להיות ציני, אבל אפשר גם אחרת: לבדוק את מה שאתה הולך לכתוב עליו ביסודיות, לקרוא פעם שנייה ושלישית, ורק אחר כך להחליט האם להעביר הלאה. ואם זה קשה, אפשר לפנות לחטיבת הפיתוח של קומברס. שם בוודאי יוכלו לחשוב על מערכת חכמה, בסגנון התא הקולי החכם, שמאפשרת לבעלי טורים לקרוא את מה שהם כותבים בטרם הוצאתם לאור, ואז לתקן-להתחרט-לשנות – ובעיקר להיצמד לעובדות.

 

ומילה אחרונה, גדי: אתה מוזמן להמשיך ולהשאיר הודעה למנויי סלקום גם ללא הקשת סולמית.

 

בכבוד רב,

 

יוסי לובטון, סמנכ"ל השיווק של סלקום

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
יוסי לובטון, סמנכ"ל השיווק של סלקום
מומלצים