שתף קטע נבחר

קניון גבעתיים נפתח תחת קונספט של פנייה לנשים

הקניון, בהשקעה של 360 מיליון שקל, ינסה להתחרות בקניון רמת אביב ואיילון. הקונספט השיווקי והפרסומי יפנה לנשים וילווה בסלוגן "כל מה שנשים רוצות באמת". בתי הקפה והמסעדות וכן בתי הקולנוע בקניון יהיו פתוחים בשבת

חברת שיכון עובדים הודיעה היום (ג') על פתיחת קניון גבעתיים בהשקעה כוללת של כ-360 מיליון שקל. שטחו הכולל של הקניון 90 אלף מ"ר כולל מפלסי חנייה. שטחי המסחר והמשרדים מתפרסים על שטח של כ-22 אלף מ"ר. שותפים נוספים לפרויקט הן חברות הביטוח כלל ופניקס, המחזיקות כל אחת 25% מהבעלות על הקניון.

 

הקניון כולל 131 חנויות המשתרעות על פני 3 קומות. הוא ממוקם בצומת הרחובות וייצמן ויצחק-רבין. בחברה צופים, כי הכנסות בשנה הראשונה לפעילות הכוללת דמי שכירות ודמי פדיון יגיעו לכ-12 מיליון דולר. על פי ההערכות בשיכון עובדים, הפדיון למ"ר ינוע בין 750 ל-850 דולר.

 

בגודלו ובתמהיל החנויות דומה הקניון החדש לקניון רמת אביב וקניון איילון ברמת גן. יצוין, שגם במראה מזכיר עיצוב הקניון את קניון רמת אביב. הוא יבודל מקניונים מתחרים בקונספט – קניון הפונה בעיקר לקהל הנשי. עם זאת בתמהיל החנויות, שעיקרו אופנה וסגנון חיים, אינו שונה מקניונים אחרים ואת מרבית החנויות שנמצאות בו ניתן למצוא גם ברמת אביב ובארנה. קמפיין הפרסום לקניון, בהיקף של כ- 2 מיליון שקל, מלווה בסלוגן: "קניון גבעתיים – כל מה שנשים רוצות באמת".

 

"למעלה משני שלישים מכוח הקנייה בקניונים הוא נשים", אמר גיא טולדנו, סמנכ"ל פיתוח עסקי בבאומן בר ריבנאי האחראי על הקונספט השיווקי והפרסומי של הקניון. "זיהינו שחוויית הקנייה הנשית שונה מהגברית ולכן הרעיון המבדל שלנו היה קניון שידבר בשפה הנשית".

 

בהתאם לזאת עוצבו שירותי הנשים בקניון בעיצוב ייחודי הכולל בין היתר מסכי טלוויזיה עליהם יוקרן ערוץ האופנה. לדברי אורי שני, מנכ"ל חברת שיכון עובדים, העובדות מצביעות על יחס מכירות של יותר מ-1 ל-2 לטובת נשים וקניון גבעתיים החליט לשים את הדגש על קהל עיקרי. "סקרים שביצענו מצביעים על כך שמיצוב זה הינו בעל פוטנציאל בידול והעדפה גבוה לעומת החלופות המצויות באזור", אמר שני.

 

כפי שפורסם אתמול ב-ynet, יהיו בתי הקפה, המסעדות ובתי הקולנוע בקניון פתוחים גם בשבת. עם זאת, בניגוד למתחרים - ארנה ושבעת הכוכבים בהרצליה - בקניון גבעתיים יהיו החנויות סגורות. בין עיריית גבעתיים לחברת שיכון עובדים היו עד לרגע פתיחת הקניון חילוקי דעות בעניין זה ולבסוף הוחלט לאפשר לחנויות המזון ובתי הקולנוע לפעול בשבת, כפי שמאפשרת העירייה גם באזורים אחרים בעיר. אורי שני אמר כי "הנהלת הקניון תאפשר גם פתיחת חנויות בשבת, אבל הן יקבלו קנס".  

 

עוד הוסיף שני, כי קהל היעד של הקניון מונה כ-120 אלף איש, כאשר מתוכם אוכלוסיית גבעתיים מונה למעלה מ-52 אלף נפש, והינה בעלת הכנסה גבוהה בהרבה מהממוצע בארץ לנפש. "מאחר ואין כיום בעיר ובסביבה מרכז מסחרי מודרני, צפוי הקניון החדש לספק את צרכי הקניות והבילוי של כל תושבי העיר וסביבתה, שנאלצו עד כה לנסוע אל מחוץ לעיר. החברה מעריכה כי הקונספט החדש ימשוך קהל רב גם מסביבת מגורים מרוחקת יותר".

 

בנוסף לחנויות האופנה, הקוסמטיקה, החשמל וכלי הבית יהיה בקניון סניף של רשת סופר סנטר, בו השקיעה רבוע כחול כ-8 מיליון שקל. בסניף פינות שירות לייעוץ קולינארי בתחום הבשר, ובמחלקות הגבינות, היין והמאפה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
קניון גבעתיים. יתחרה ברמת אביב
מומלצים