שתף קטע נבחר

פרטנר דורשת להוריד קמפיין בזק ש"מטעה את הציבור"

איריס בק, סמנכ"ל שיווק ותוכן בחברה, במכתב לכלי התקשורת: בזק מהתלת בציבור לקוחות גדול וזורה חול בעיניהם באשר לתעריפים שהיא מפרסמת. בזק: הטענות משוללות יסוד

חברת פרטנר דורשת להפסיק את הפרסומת לבזק, המשווה בין תעריפי שיחות בתוך רשת אורנג' ובין בזק לאורנג'.

 

במכתב שהיפנתה איריס בק, סמנכ"ל שיווק ותוכן בפרטנר, לכלי התקשורת, לרשות השנייה, לרמי חזן, סמנכ"ל שיווק ומכירות בבזק וליצחק קמחי, הממונה על הגנת הצרכן בתמ"ת, טוענת בק, כי "בזק, תוך הטעיה בוטה של הציבור בדבר נכונות התעריפים אותם היא מפרסמת והתעלמות מתוכניות תעריפים, הטבות שונות ומבצעים, מהתלת בציבור לקוחות גדול וזורה חול בעיניהם באשר לתעריפים הכלולים בתוכניות התעריפים השונות אותן מציעה פרטנר ללקוחותיה ולציבור הרחב".  

 

לדבריה, "השימוש שעושה בזק בצבעי המותג של אורנג', שימוש באלמנטים הפרסומיים של המותג, ופנייתה ללקוחות אורנג', כאילו זו פניה של אורנג' עצמה, מטעים ומהווים הפרה בוטה של כללי המותג ופגיעה בזכויותיה הקנייניות של פרטנר". בהקשר זה מוסיפה בק, כי משימוש בצבעים ובמאפיינים של המותג ניתן בטעות לסבור, כי מדובר בפרסומת של אורנג', גם ללא ציון הלוגו. "זהו כוחו של המותג, ובזק, ללא היסוס, תוך שימוש באמצעים בלתי כשירים, מנצלת את כוחו זה של המותג".

 

בק מציינת במכתבה, כי באתרי האינטרנט נעשית פנייה ללקוחות אורנג', שמשדלת אותם לבצע שיחות ברשת בזק ועל פי הפרסומת, תעריפי השיחות באורנג' יקרים יותר.

 

"לפרטנר עלולים להיגרם נזקים כבדים כתוצאה מהתנהגותה של בזק", כותבת בק ומוסיפה "בשלב זה, ומבלי שיהא בדבר כדי למצות את זכויותיה של פרטנר, נבקשכם לפעול ללא דיחוי להפסקת הפרסומים השונים של בזק בכל המדיות, אשר יש בהם כדי להוות הפרת זכויותיה הקנייניות והאחרות של פרטנר.

 

"אין באמור לעיל כדי לגרוע או למצות את טענות פרטנר וכל זכויותיה שמורות עימה".

 

בזק: הטענות משוללות כל יסוד

 

רמי חזן, סמנכ"ל השיווק והמכירות של בזק, מסר בתגובה כי "אני שמח לעסוק בנושא התעריפים מפני שזה התחום בו יש לבזק את היתרון הגדול והברור ביותר. ואנחנו נמשיך להביא לידיעת הלקוחות את נושא פער המחירים בין בזק לסלולר.

 

"מטרת הקמפיין היא לשנות את התפיסה, ששיחה באותה רשת סלולרית הכי זולה, מה שלא נכון ברוב המקרים. אנו לא מטעים את הציבור, רק מעלים את מודעות הצרכנים למה שהם צריכים לדעת.

 

"טענות פרטנר הן משוללות כל יסוד בשום פנים ואופן לא מדובר בהטעיה. המסלולים המיוחדים של הסלולאריים, הגם שהם היוצא מהכלל שלא מעיד על מחיר השיחה האמיתי, מצוינים בפירוש בכוכבית בכל המודעות".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
בק. בזק עושה שימוש בצבעי אורנג'
מומלצים