שתף קטע נבחר

אלי ישי התלונן וקמפיין טיב טעם ישונה

הרשות השניה הורתה לרשת השיווק טיב טעם לשנות את תשדיר הפרסומת, בכיכובו של יואב טוקר החל מחצות, בשל הפרת כללי הרשות ופגיעה בציבור וברגשותיו, זאת בעקבות פנייתו של ח"כ אלי ישי

פרסום ראשון: הרשות השניה הורתה לרשת טיב טעם לבצע שינויים בקמפיין בכיכובו של יואב טוקר, זאת בעקבות פנייתו של יו"ר סיעת ש"ס, ח"כ אלי ישי, לרשות בטענה כי המשפט המופיע באחד מסרטוני הקמפיין - "פסח כהלכתו", פוגע ברגשות הציבור הישראלי.

 

ח"כ ישי טען, בין היתר, במכתב ששלח יו"ר מועצת הרשות השניה, מנשה סמירה, כי רשת השווק המוכרת מצרים שאינם כשרים ומציגה בקמפיין מוצרים שאינם כשרים תשתמש במשפט זה.   

 

על פי החלטת ראש אגף הפרסומות ברשות השניה, גתית לבנון, תוכל טיב טעם לשדר את הקמפיין במתכונתו הנוכחית עד 24:00 היום. החל ממחר (ב') על הרשת לבצע את אחת משתי הפעולות הבאות: הסרת המשפט צמד המילים "פסח כהלכתו" מסרטון הפרסומת, או ציון מודגש כי המוצרים אינם כשרים.

 

מאחורי ליהוקו של טוקר לקמפיין ניצבה בפני הרשת המטרה לרמוז על איכות צרפתית למזון של טיב טעם ועל סגנון פריזאי למראה של הרשת. הרשת העלתה את הקמפיין בטלוויזיה בעקבות פתיחת הסניף שלה בראשל"צ.

 

מהרשות נמסר כי התשדיר, במתכונתו הנוכחית, מהווה הפרה של כללי הרשות בכל הנוגע להטעיית הציבור בפרסום ופגיעה ברגשותיו.    

 

מטיב טעם נמסר כי הרשת תשקול את פעולותיה וטרם נתקבלה החלטה בעניין.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ערוץ 2
יואב טוקר: חלק מהקמפיין ישונה
צילום: ערוץ 2
מומלצים