P1000: נחזיר כספים ללקוחות שרכשו מוצרים מנתי סקל
מספר שעות לאחר שהודיעה ללקוחות כי "אין אנו יכולים להשיב את הכסף ששילמתם", הודיעה הנהלת P1000 כי לקוחות שרכשו מוצרים מנתי סקל יקבלו את כספם בחזרה
הנהלת אתר המכירות P1000 החליטה להחזיר כספים ללקוחות שרכשו מוצרים מחברת נתי סקל. זאת, מספר שעות לאחר ששלחה מכתב ללקוחות החברה שרכשו מוצרים מנתי סקל ולא קיבלו אותם, בו היא התנערה מאחריותה ללקוחותיה בניגוד לחוות דעת של המועצה לצרכנות ובניגוד לפסקי דין שניתנו בעניין זה נגד אתרים אחרים.
בהודעה המעודכנת שנשלחה מ-p1000 נמסר, כי ההחלטה החדשה נבעה מתוך רצון למזער את הפגיעה בלקוחות שרכשו מוצרים מחברת נתי סקאל, עוד נמסר, כי הנהלת P1000 רתמה למהלך גם את ספקיות המחשבים הבכירות בישראל, שיסיעו בחלק מהמקרים להשלים את העסקאות של לקוחות נתי סקאל באתר P1000.
מנכ"ל P1000, דני אלוביץ', אמר כי בימים הקרובים יפנו אנשי האתר לכל הלקוחות ויציעו להם לקבל את סכום התשלומים שנגבו מהם והתשלומים העתידיים יבוטלו. לדברי אלוביץ, אנשי האתר השקיעו מאמצים רבים על מנת לקדם את פתרון הבעיה שנוצרה כתוצאה מהפסקת הפעילות של חברת נתי סקל, ובמהלך הימים האחרונים נתנה החברה פתרון לכל לקוחותיה שנפגעו.
קודם לכן שלחה, כאמור, הנהלת אתר P1000 מכתב ללקוחות, בו נכתב בין היתר כי ""אתר P1000, אשר שימש כמתווך בלבד בעסקת הרכישה שביצעתם מול נתי סקל, לא קיבל כל תמורה בגין עיסקאות אלו שהתבצעו ביניכם ובין החברה. העיסקה התבצעה ישירות מול נתי סקל כאשר התשלום הועבר על ידי חברת כרטיסי האשראי שלכם לחברת נתי סקל".
עוד נכתב, כי "אין אנו יכולים להשיב את הכסף ששילמת ואשר כלל לא הגיע לידינו. במקביל אנו עמלים מאוד בימים האחרונים ומנסים לעשות כל מאמץ אפשרי על מנת ולסייע לך מול חברות כרטיסי האשראי כדי לבטל את העסקה ואת תשלומיה העתידיים".
בשעה האחרונה, כאמור, החליטה הנהלת האתר להחיזר ללקוחות את הכספים.