שתף קטע נבחר

כניסה ראשונה של יקב בוטיק לרשתות השיווק

חברת הכרם החלה להפיץ את יינות יקב הבוטיק רמים ברשתות השיווק הגדולות

כניסה ראשונה של יקב בוטיק לרשתות השיווק: מעתה חובבי היין האיכותי יוכלו לרכוש ברשתות השיווק את יינות יקב רמים ממושב "השחר", בבעלות ד"ר ניצן אליהו.

 

כניסת יקב בוטיק לרשתות השיווק מתאפשרת בעקבות מהלך בו נקטה חברת "הכרם" לפני כשנה. "הכרם", יבואנית ומשווקת אלכוהול ויינות המובילה בישראל, איגדה 8 יקבי בוטיק נבחרים תחת הפרוטפוליו שלה וקיבלה את זכויות ההפצה והשיווק של היקבים.

 

לדברי אריאל אפשטיין, מנכ"ל הכרם, "המרוויח העיקרי מכניסתו של יקב הבוטיק לרשתות השיווק הוא הצרכן. כ-70% מצריכת היינות נעשית ברשתות השיווק מטעמי נוחות, וכעת הצרכן יוכל ליהנות גם מיינות איכותיים של יקב בוטיק ישראלי במחיר אטרקטיבי. אני צופה כי יקב רמים יעשה את פריצת הדרך ואחריו יכנסו יקבי בוטיק נוספים".

 

רמים נחשב ליקב בוטיק בהיקף בינוני עד גדול והיקף ייצור הבקבוקים שלו עומד על 100,000 בקבוקים לשנה. היקב ייכנס עם שתי סדרות לרשתות השיווק: פסיפס ו"השחר", והם יימכרו במחירי של 49.90 שקל במקום 60 שקל.

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים