אינטרנט  |  ynet  |  בעלי מקצוע  |  קניות

   חדשות תוכן ועדכונים 24 שעות - Ynet

מלך הבריאות

רימון. אנטי אוקסידנטים רבי עוצמה צילום: עומר שביט
רימון. אנטי אוקסידנטים רבי עוצמה צילום: עומר שביט
 


 


אפליקציה לאיתור אתרים במהירות
 

רימון לבריאות: כלי נשק רב עוצמה

הוא מסמלי ראש השנה, אבל פרט להיותו תוספת גורמה, הרימון בעל סגולות בריאותיות העשויות למנוע סרטן, להילחם נגד רדיקלים חופשיים ולספק ברזל לגוף

איתי גל
פורסם: 03.10.05, 10:22

הכתר שעל ראש הרימון מוצדק: אנו מורגלים לראותו לרוב סביב חגי תשרי, אבל ערכיו התזונתיים שווים התייחסות כל השנה. הרימון על פי מחקרים מהשנים האחרונות, הוא כלי נשק רב עוצמה  להאטת תהליכי הזדקנות, מניעת סרטן, בריאות הלב ואם זה לא מספיק, הוא גם מספק לגוף שלל ויטמינים, מינרלים וברזל.

 

מרב מור אופיר, תזונאית קלינית במועצת הצמחים, מסבירה כי הרימון הוא נשק חשוב לשמירה על בריאות הלב וכלי הדם. מחקרים מראים כי צריכה יומיומית

של הגרגירים או המיץ תורמת להפחתת רמות הכולסטרול "הרע" בדם (LDL), להפחתת רמות לחץ הדם, לשיפור זרימת הדם ללב ואפילו לנסיגה של טרשת העורקים. כך יכול להגן הרימון מפני התקפי לב, אירועים מוחיים ומחלות סרטן.

 

לפיגמנטים האדומים, האנתוציאנינים, סגולות נוגדות חמצון ונוגדות דלקת. לכן הם תורמים, יחד עם רכיבים מגינים נוספים ברימון, כמו הטנינים, גם להאטת תהליכי הזדקנות ולמניעת סרטן. על פי הרפואה העממית הרימון האדום הוא מקור לברזל ומומלץ ללוקים באנמיה. גם הרפואה הסינית רואה בו, בגלל צבעו, פרי מחזק דם.

 

מור-אופיר מסבירה שכדי ליהנות מן ההשפעות המיטיבות של הרימון מומלץ לאכול באופן יומיומי חצי כוס גרגירי רימון או לשתות חצי כוס מיץ. את הרימונים ניתן לקנות בעונה ולשמור בקירור מספר חודשים עד חצי שנה ובכך ליהנות מיתרונות הרימון זמן ארוך יותר מעונתו.

 

החדשות האחרונות: מעכב סרטן

 

מחקר חדש שנערך באוניברסיטת וויסקונסין שבארה"ב, מצא כי רימון הצליח לעכב את גדילת תאי סרטן הערמונית. המחקר שפורסם בכתב העת Proceedings of the National Academy of Sciences מצא כי הרימון מכיל ריכוז גבוה של מרכיבים הקרויים פוליפנוליים, ההופכים את מיץ הרימון לחומר נוגד חימצון רב עוצמה, יותר מיין אדום ותה ירוק.

 

כאשר השרו החוקרים תאים סרטניים של הערמונית יחד עם ריכוז נמוך של תרכיז רימונים, נתגלה כי גדילת התאים הסרטניים התעכבה. מחקר קודם של צוות המדענים גילה כי מיץ הרימונים עיכב גם גדילה של תאי סרטן העור במעבדה, ולפיכך הם סבורים כי מיץ הרימונים עשוי לעכב סוגים נוספים של סרטן. 

 


תגובה לכתבהתגובה לכתבה   הדפסההדפסה  שלחו כתבהשלחו כתבה    שמירהשמרו כתבה  

 
 


 
חדשות
דעות
ספורט
כלכלה
צרכנות
תרבות ובידור
מחשבים
בריאות
ירוק
יהדות
תיירות
רכב
אוכל
יחסים
רכילות
וידאו
הוט
רשת
כלכליסט
משחקים
מקומי
קהילות
אינדקס
לאישה
לימודים
דרושים
ynet-shops
ynettours
winwin
בעלי מקצוע
ביגדיל
 

אודות ועזרה
כתבו אלינו
עזרה
מדיניות פרטיות
תנאי שימוש
מפת האתר
ארכיון
לאתר הסלולרי
 
אודות האתר
RSS
הפוך לדף הבית
ynet בסלולר
ניוזלטרים
פרסמו אצלנו
ערוצי תוכן
חדשות
כלכלה
ספורט
תרבות
בריאות
מחשבים
נופש
Xnet
יהדות
דעות
צרכנות
תיירות
אוכל
רכב
בעלי חיים
קטלוג אופנה
יחסים
קהילות
אנציקלופדיה
Israel News
ירוק
לאשה
דילים
כולסטרול
כלכליסט
בלייזר
Go
מנטה
משחקים
mynet
זולי הקיפוד
מוסכים
כלים ושירותים
קניות
מניות
דרושים
מחירון רכב
דירות להשכרה
קופונים
מחירון דירות
רכב חדש
דירות למכירה
לוח רכב
יד שניה
בעלי מקצוע
מפות
עברית.evrit
מחירון שיפוצים
דירות חדשות

בית המערכות מקבוצת ידיעות אחרונותRealCommerce - ניהול תוכןTotal media - Interactive media technologiesApplication delivery by radwarePowered by Akamaiהאתר פועל ברישיון אקו"ם
as25-c  כל הזכויות שמורות לידיעות אינטרנט ©