שתף קטע נבחר

רשת דורשת מג'אמפ: צנזרו את מיכל ינאי בתחתונים

בלעדי: זכיינית הערוץ השני מסרבת לאשר קמפיין לחברת האופנה, בו נראית ינאי כשהיא לבושה בתחתונים וחזיה. רשת דורשת לצנזר מהסרט קטעים פרובוקטיביים ולהעלות אותו לשידור החל מ-21:00 בערב

זכיינית ערוץ 2 "רשת" מסרבת לאשר לשידור קמפיין לחברת האופנה ג'אמפ בכיכובה של מיכל ינאי, אלא אם כן יוסרו ויטושטשו קטעים פרובוקטיביים מהסרטון. כך נודע ל-ynet. 

 

השחקנית מיכל ינאי נבחרה להוביל את קמפיין ג'אמפ והחליפה את עינת ארליך, ששימשה כפריזנטורית של החברה בשלוש עונות החולפות. החוזה עם ינאי נחתם לשתי עונות עבורן תקבל מהרשת 100 אלף דולר, עם אופציה לשתי עונות נוספות.

 

ג'אמפ תיכננה להעלות ביום שלישי הקרוב טיזר בן כמה שניות, בו נראית רגל של אשה שעליה מולבש גרבון ועל המסך מופיע הכיתוב: "הותרה לשידור הקלטת של מיכל ינאי". ביום חמישי אמור היה לעלות לשידור בטלוויזיה הסרט המלא בן 35 שניות בו נראית ינאי כשהיא מתלבשת, מפרטי לבוש תחתונים - חזיה, תחתונים וגרבונים - ועד ללבוש מלא, כשלפתע היא מגלה שיש בחדר השינה מצלמת וידאו. כשהיא מגלה את המצלמה עם הקלטת היא מחליפה אותה בקלטת ילדים בכיכובה "הקרנבל של מיכל".

 

זרמון גולדמן, משרד הפרסום של ג'אמפ, העביר את הטיזר ואת הסרטון לאישור זכייניות הערוץ השני "רשת" ו"קשת" וכן לערוץ 10. בחברה אומרים, כי "קשת" נתנה חוות דעת חיובית על הסרטון ו"רשת", לעומתה, ביקשה להוריד ממנו קטעים פרובוקטיביים או לחילופין לטשטש אותם. כמו כן, ביקשה הזכיינית מהחברה לשדר את הסרטון החל מ-21:00 בערב. 

 

בשלב זה נמצאת החברה בדיונים עם אנשי רשת ובכל מקרה אם הם יעמדו בסירובם, לא יוכל הסרטון לעלות לשידור ביום חמישי הקרוב.

 

אילון זרמון מסר בתגובה כי מדובר בסרט הומוריסטי ולא בסרט פרובוקטיבי. לדבריו, "הסרט אמנם נוגע בנקודה רגישה ומעניינת בחייה הציבוריים של מיכל ינאי החושפת בזהירות, בעדינות ובהומור. אין שום דבר שעומד בניגוד לקודים שהרשות דורשת שנעמוד בהם, ונראה לי שהזכייניות עדיין חוששות מידה הקשה והשמרנית של הרשות השנייה".  

 

ממחלקת השיווק והמכירות של רשת נמסר בתגובה: "העברנו את חוות דעתנו לרשות השנייה. ביום רביעי תתכנס הוועדה לאישור פרסומות ברשות והיא זו שתחליט אם לאשר את הקמפיין".    

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים