שתף קטע נבחר

צעיר וחצוף: בן 17.5 נהג במהירות 180 קמ"ש

במהלך משמרת ביום שישי בערב נדהם שוטר תנועה נוכח המספר הדמיוני שהראה אקדח הלייזר שלו. הצעיר עוכב לחקירה והבוקר הוגש נגדו כתב אישום

מהירות מופרזת היא אחת הרעות החולות של הנהג הישראלי, אבל כשזה קורה בגיל 17.5 זו כבר חוצפה. לבית משפט השלום בעכו הוגש הבוקר (א') כתב אישום נגד נהג חדש, צעיר תושב הכפר כאוכב שבגליל, שנתפס נוהג במהירות 180 קמ"ש בכביש בינעירוני, בו המהירות המותרת היא 80 קמ"ש בלבד.

 

הצעיר נלכד ביום שישי האחרון, בשעות הערב. רס"ר סמי אמזלג מתחנת שפרעם הפעיל אקדח לייזר בכביש 70, דרומית לצומת הכניסה לעיר תמרה וכעבור זמן מה הבחין ברכב מאזדה שהגיע מכיוון צומת סומך, במהירות גבוהה במיוחד. השוטר אותת לנהג לעצור אולם האחרון לא נשמע לו והמשיך בנסיעה מהירה לכיוון צפון.

 

רס"ר אמזלג פתח במרדף אחר הרכב ואף ביקש תגבורת, כאשר באותו הזמן המשיך הנהג הצעיר בנסיעה לכיוון העיר סכנין. שוטרי תחנת משגב, שהציבו מחסומים בדרך למקום, איתרו את הרכב הנמלט ועצרו אותו.

 

מפקד משטרת שפרעם, רב פקד יורם דניאלי, סיפר כי הצעיר הועבר לחקירה ומעצרו הוארך אמש בבית משפט השלום בעכו, לצורך הגשת כתב האישום הבוקר. בנוסף למהירות המופרזת, מואשם הצעיר כי נסע ללא מלווה על אף היותו נהג חדש, על פי החוק המחייב זאת.

 

 

בסוף השבוע נהרגו בכבישי הארץ ארבעה אנשים. בתאונת דרכים סמוך לצומת גילון שבצפון נהרגו ביום שישי בלילה בני זוג תושבי מעלות, לאחר שרכבם התנגש בסמיטריילר שנסע לפניהם ונמעך. בנגב נדרס בשבת בבוקר למוות תינוק על ידי דודו, שנסע לאחור ולא הבחין בו. סמוך לקיבוץ גלעד שבוואדי ערה התהפך רכב לתעלה - נהג הרכב נהרג, אשתו והתינוק שישבו ברכב נפצעו באורח בינוני.

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
משטרת התנעה בפעולה (ארכיון)
משטרת התנעה בפעולה (ארכיון)
צילום: תומריקו
מומלצים