שתף קטע נבחר

יונדאי רוצים מקום ראשון

יונדאי משיקה גטס מחודשת, אבל עוסקת בעיקר ביומרות לעתיד הלא-כל-כך רחוק. היעד - מקום ראשון בשוק הרכב הישראלי בעוד כשנה מהיום

יונדאי מודיעה על תחילת שיווק הגטס המחודשת בישראל. אך למרות חשיבותה של המכונית המצליחה הזו עבור היבואן, הכותרת החשובה של מסיבת העיתונאים שנערכה בראש העין עסקה בתכניות הכלליות. יונדאי אומרת כי בשנה הקלנדרית 2007 תהפוך למותג הנמכר ביותר בישראל.


 

משדרגים את הגטס

 

מאז נחתה בארץ הסופר-מיני הקוריאנית, לפני שלוש שנים בדיוק, הפכה הגטס למכונית הקטנה הנמכרת ביותר בישראל, וחלק חשוב ביותר במערך המכירות של יונדאי בפרט וכלמוביל (יבואני יונדאי, מיצובישי ומרצדס) בכלל. הגטס צברה הצלחה אדירה בציי רכב (שרכשו 75% מכלל המכירות) תוך שהיא "מחסלת" למעשה, בעזרת מחיר סופר-אטרקטיבי, יריבות מבוססות וטובות כמו פיאט פונטו ופיז'ו 206.

 

עד כדי כך, שבעשרת החודשים הראשונים השנה תפסה הגטס כ-50% מכלל המכירות בקטגוריה עם 7,995 מכוניות בדיוק עד סוף נובמבר. וכבר עכשיו ברור כי הגטס המחודשת תמכר במספרים גדולים לצה"ל...

 

מה שונה במכונית המחודשת? תא הנוסעים זכה למושבים חדשים, מערכת שמע מקורית וגוונים "צעירים" יותר. מבחוץ יסייע חרטום חדש ומעודן יותר לזהות שנת דגם. מה עוד? מנוע ה-1.3 היוצא הוחלף ב-1.4 חדש, עם תוספת הספק נאה של יותר מ-10% (97 כ"ס במקום 85). לכך מתלווה קיצור יחס העברה סופי בתיבה.

 

שלוש רמות גימור יגיעו ארצה. הראשונה היא ה-GLF עם אבזור בטיחותי מינימלי לציי רכב - אין ABS, יש כרית אוויר אחת בלבד! קצת יותר בטוחה ומפנקת לנהג ולנוסעים תהיה ה-GLI, עם שתי כריות אוויר, ABS ומערכת שמע מקורית. לגרסת ה-GLS יש ארבע כריות אוויר ומערכת אזעקה מקורית. המחירים - לגרסאות אוטומטיות - יהיו 94,000, 98,000 ו-102,000 שקלים בהתאמה.


 

תהיה גם גרסה ידנית, שברמת גימור בסיסית תעלה 92,000 שקלים. עם מנוע 1.6 ותיבה אוטומטית תעלה הגטס 106,000 שקלים. אגב, אלה אינם מחירים זולים לצרכן הפרטי. דייהטסו סריון היפנית למשל, זולה ממנה.

 

מקום ראשון בארץ?

 

בכל מקרה, יונדאי רואים בגטס - אולי המכונית החשובה ביותר שלהם - רק חלק ממערך שאמור להיות אחראי למהפך של ממש בשוק הרכב המקומי. בשנת 2007 הקלנדרית מתכנן היבואן כי היצרנית הקוריאנית תהפוך לכוח החזק ביותר בשוק הרכב המקומי. וכן, הכוונה המוצהרת היא לעבור את מאזדה היפנית, שהובילה את השוק בביטחה 10 שנים.

 

את המהפך הזה מקווים ביונדאי להשלים בעזרת הצגת ארבעה דגמים חדשים כבר בפתיחת שנת הדגם. ראשית האקסנט החדשה שתגיע מטורקיה, יחד עמה הסונטה בגרסת ה-2.0 ליטר, ואילו אחר כך הסנטה-פה החדש עם שבעה מקומות ישיבה, ואפילו H1 מחודש אשר מוביל במכירות בקטגוריית הוואנים. שנה מאוחר יותר תגיע אלנטרה חדשה.


הגטס המחודשת

 

בינתיים מתכננים ביונדאי להגדיל מכירות בדרכים נוספות. למשל תוך חדירה לתחום הגז. היבואן מתכונן להציע כבר מינואר הקרוב גרסאות מוסבות לגז של אקסנט ואלנטרה. שיתוף הפעולה המתוכנן הוא עם "דור גז", בעלות כוללת של 8,000 שקל. ואם תהיתם, הגטס לא תזכה כרגע לגרסה כזו, מכיוון שהמערכת תתפוס מקום רב מדי בתא המטען, ולא תאפשר להותיר בו גלגל חלופי. מעבר לכך היכונו לגרסת דיזל ידנית לאלנטרה, במיוחד עבור מורי נהיגה, עם מפרט מיוחד המתאים לשימוש הייעודי. למה זה שווה להם? "כך נוכל לחשוף את יונדאי ללקוחות עתידיים", אומרים בכלמוביל.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
יונדאי גטס מחודשת
שינויים קוסמטיים, מנוע חדש
שיפור גם בפנים
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים