שתף קטע נבחר

חדש בבנגקוק: מרכז הקניות הגדול בתאילנד

מלמבורגיני ועד שאנל, מאולם אופרה ועד מקדונלד'ס - מאות חנויות, מותגי יוקרה ומרכזי בידור מחכים לתיירים (וגם לקהל מקומי) ב"סיאם פאראגון" - הקניון החדש של בנגקוק

מיאכטות ועד המבורגר - הקניון החדש של בנגקוק מציע למכור פחות או יותר כל דבר אפשרי, וטוען שהוא הגדול ביותר בדרום מזרח אסיה. "סיאם פאראגון" (Siam Paragon) מכסה שטח של 500 אלף מ"ר ובבנייתו הושקעו 366 מיליון דולר. מרכז הקניות הוא התוספת האחרונה לאזור ההומה מ"גוצ'י", "פראדה" ושאר בוטיקים - מרכז סיאם.

 

"אנחנו רוצים שהוא יהיה יעד לתיירים כמו 'טיימס סקוור' בניו יורק", אמר מנהל השיווק של המרכז, קרינגסאר טאנטיפיפופ. "אנחנו עובדים עם שירותי המכס במטרה להפוך את המרכז לאזור ללא מכס, שבו צרכנים - מקומיים וזרים - יוכלו לקבל החזרי מס עבור כל מוצר שירכשו. התהליך יושלם בעוד מספר חודשים", הוסיף. 

 

ראש רשות התיירות של תאילנד, גות'אמס סיריוואן, אמר כי פתיחת מרכז הקניות הוא זריקת עידוד רצינית לתיירות. "זה בטוח יעודד את הכלכלה, מאחר שהמרכז מעודד תיירים לבזבז עוד כסף", הסביר. סיריוואן הוסיף כי ההוצאה על קניות מהווה כ-30 אחוז מסך ההכנסות מתיירות בתאילנד.

 

במרכז הקניות יש חלל תצוגה של פרארי, למבורגיני ופורשה, כמו גם של יאכטות יוקרתיות. 300 מותגי אופנה מאכלסים בוטיקים בקניון, ביניהם "שאנל" ו"דולצ'ה וגבאנה". באזור המסעדות מפגינות נוכחות כל רשתות המזון המהיר הבינלאומיות, כולל מקדונלד'ס.

 

בנוסף, יש במרכז אקוואריום ענקי ובו 30 אלף יצורי ים מ-400 זנים שונים מרחבי העולם, אולם אופרה עם 1,800 כסאות, 15 אולמות קולנוע (ובהם 5,500 מושבים) ואולם באולינג.

 

הציפיות הן כי בקניון יבקרו כ-10,000 איש מידי יום, וכי היקף המכירות יגיע ל-10 מיליארד באט בתום השנה הראשונה.

 

פתיחת המרכז היא צעד נוסף בסדרה של התפתחויות בבנגקוק, שנועדו להציב אלטרנטיבה מפתה מול המתחרים בסינגפור והונג-קונג, אמר המנהל המסחרי של המרכז.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מדרגות הקניון. 500 אלף מ"ר של בזבוזים
צילום: איי אף פי
האקווריום המקומי. 30 אלף יצורי ים
צילום: איי אף פי
מומלצים