שתף קטע נבחר
 

הבצפר "ולעומק התודעה" בקמפיין משותף נגד אלימות

הקמפיין החדש כולל 2 סדרות פוסטרים בחדרי שירותים של 115 מועדונים, ברים ופאבים. אחת הסיסמאות: "תיק במשטרה זה חרא שלא תוכל לנגב"

הבצפר של חברות הפרסום, בשיתוף חברת המדיה לעומק התודעה המתמחה בצעירים, יוצאים בקמפיין חדש וייחודי נגד אלימות. הקמפיין החדש כולל 2 סדרות פוסטרים בחדרי שירותים של 115 מועדונים, ברים ופאבים המובילים את סצנת חיי הלילה בישראל.

 

"אלה לא החברים שציפית לפגוש בסוף הערב", ו-"תיק במשטרה זה חרא שלא תוכל לנגב". הן רק שתי כותרות מתוך הקמפיין נגד אלימות שיופיע בחדרי שירותים של מועדוני הלילה והבארים.

 

הקמפיין יכלול שתי סדרות פוסטרים: סדרה אחת מציגה בריון מקועקע בתא כלא תחת הכותרת "אלה לא החברים שציפית לפגוש בסוף הערב", ופוסטר נוסף בה מוצג בחור מבוהל בצילום פורטרט ועליו מספר של אסיר, תחת הכותרת "זה לא המספר שציפית להשיג בסוף הערב". הסיסמא החותמת את שני הפוסטרים היא: "אלימות משנה את המציאות".

 

סדרה שנייה מציגה ויז'ואל של סורגים עם הטקסט "תיק במשטרה זה חרא שלא תוכל לנגב", ופוסטר נוסף כולל ויז'ואל של סורגים ומקקים עם הטקסט "אם חשבת שהשירותים פה הם לא משהו, חכה עד שתראה את השירותים באבו כביר". "אלימות גם אם תנצח, תפסיד", היא הסיסמא החותמת סידרה זו.

 

סמנכ"ל השיווק של ה"בצפר", ורד בטש, אמרה כי " גל האלימות אשר פוקד אותנו לאחרונה, הקשור במועדונים וסביבתם, מחייב נקיטת פעולה. בעיית האלימות היא בעיה כואבת שיש להלחם בה בכל דרך אפשרית.

 

זיו פופלבסקי, מנכ"ל משותף של חברת "לעומק התודעה", אמר כי "נמשיך לתרום ולשתף פעולה עם 'הבצפר' בקמפיינים למען הקהילה, ונעודד שיתופי פעולה דומים בעתיד. אני משוכנע שחצי הדקה, שבה אנו מצליחים לשבות את תשומת ליבו של הבליין ומעבירים לו מסר כל כך חזק, תגרום לו לחשוב פעמיים לפני שהוא מרים יד".

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים