שתף קטע נבחר

חדש: מרכז התמיכה שלכם

מהיום אין צורך להתברבר במנועי חיפוש: אתר "מרכז התמיכה" של ynet מציע סריקת וירוסים ומרגלים חינם, שאלות ותשובות בנושאי חומרה ותוכנה, מאות מדריכים בתחומים כמו צילום, Windows, מוזיקה ווידאו, מאגר וירוסים מקיף, פורומים ועוד

כל מי שניסה לחפש תשובה לבעיה טכנית במנועי חיפוש מכיר את התסכול הכרוך במעבר על עשרות תוצאות, שרובן אינן רלוונטיות. אם מגבילים את החיפוש לתוצאות בעברית בלבד, הסיכוי למצוא תשובה פוחת פלאים.

 

ערוץ "מרכז התמיכה" החדש של ynet שואף למלא את החלל ולספק הדרכה ותמיכה מקוונת בעברית במגוון נושאים. הערוץ, הגדול ביותר מסוגו ברשת הישראלית, מציע סריקת וירוסים און ליין, שאלות ותשובות בנושאי חומרה, מאות מדריכים, מאגר וירוסים, סקירות של תוכנות אבטחה, חדשות ועוד מידע מועיל.

 

 

סריקת וירוסים און ליין

 

חושבים שנדבקתם בווירוס? המחשב מקרטע ואתם חושדים שהוא עמוס בתוכנות ריגול ופרסום? מעתה אפשר להיכנס ל"מרכז התמיכה" ולהקליק על הסמל "סריקת וירוסים און ליין" בצד הימני-העליון של הדף - בכל יום, חינם וללא הגבלה.

 

הסורק הזה, של חברת Panda, לא רק מאתר מזיקים, סוסים טרויאניים ותוכנות ריגול אלא גם משמיד וירוסים (כשמדובר בתוכנות ריגול - הסריקה רק מתריאה ולא מסירה). הטכנולוגיה TruPrevent, המשולבת בסורק, מאתרת גם וירוסים חדשים ולא מוכרים, על פי התנהגותם.

 

בשלב זה, הממשק של סורק הווירוסים הוא בשפה האנגלית בלבד, אך בהמשך יתורגם לעברית.
כדי להפעיל את הסורק יש ללחוץ על הכפתור Check Now בחלון שנפתח, לבחור Israel בשדה המדינה ולמלא את כתובת הדוא"ל שלכם בשדה Valid Email, וללחוץ על Scan Now.

 

בחלון הבא, תתבקשו להמתין עד להורדת רכיב ה-ActiveX. זו תוכנה לא זדונית, היורדת למחשבכם על מנת שתוכל לבצע את הסקירה. לאחר שהמד הירוק בחלק התחתון של התחתון יתמלא, תוכל לבחור אילו חלקים במחשב תרצו לסרוק - אם את תיקיית My Documents בלבד, הודעות הדואר האלקטרוני, כוננים אחרים או כל הכוננים במחשב.

 

עזרה ראשונה: שאלות ותשובות

 

ערוץ "עזרה ראשונה", המופעל על ידי חברת Fixya, מספק שירות תמיכה ייחודי בעברית: שאלות ותשובות ביותר מ-100 קטגוריות של מוצרים: אם מדובר במצלמה בעייתית, מדפסת שלא פועלת, נגן מוזיקה שנכבה, קונסולת משחקים שמתחממת - כאן תמצאו את התשובות לשאלות, בדף המוצר, הכולל מידע נוסף אודותיו. אם לא מצאתם תשובה תמיד תוכלו לפרסם את השאלה באתר ותענו במהרה.

 

התשובות בערוץ ניתנות על ידי גולשים כמוכם, שהתנסו באותם מוצרים. התשובות לשאלות נבדקות על ידי הצוות הטכני של האתר עם הגשתן, ואם הן נמצאות מתאימות, הן מתפרסמות לאחר זמן קצר.
בשלב זה, גולשי האתר יכולים לדרג את התשובה ובכך לתרום לשיפור האיכות הטכנית והתוכנית של התשובות.

 

ניתן להשתמש בערוץ בכמה דרכים, והקלה בהן היא פשוט להיכנס לדף הראשי של מרכז התמיכה ולהקליד את שם המוצר ו/או שם היצרנית.

 

בשלב זה, הערוץ מספק תשובות בנושאי חומרה (מצלמות, מדפסות, נגני מוזיקה, נגני DVD, קונסולות, צגים, כרטיסי מסך, עכברים, מקלדות ועוד), אך בעתיד יש כוונה להרחבה גם לנושאי אבטחת מידע ותוכנה. כדי לחפש תשובות לבעיות בכל נושא אחר, כדאי לבצע חיפוש בפורום התמיכה הטכנית, הכולל מאגר שאלות ותשובות נרחב.

 

מדריכים

 

איך לפרמט את Windows? איך לפנות מקום בדיסק הקשיח כשהוא נסתם? איך עורכים סרט DVD? כיצד להקים רשת אלחוטית ביתית? איך לצרוב תקליטור? כיצד מוודאים שאיש לא שתל לכם סוס טרויאני במחשב? איך מדברים בסקייפ? כיצד לקבוע שההודעות שתקבלו באאוטלוק ישלחו לכתובת דוא"ל אחרת?

 

כל התשובות לכל השאלות מופיעות במאות המדריכים שפורסמו בשנים האחרונות בערוץ המחשבים של ynet. כעת מחולקים המדריכים על פי קטגוריות ידידותיות למשתמש, הנגישות בכל עת משורת הניווט בחלק העליון של "מרכז התמיכה" ובאמצע הדף - בתפריטים נפתחים. בין הקטגוריות האלה: צילום ותמונות, חיפוש באינטרנט, VoIP, מוזיקה ואודיו, אחסון וצריבה, Windows, Office, סרטים ווידאו ועוד.

 

מאגר הווירוסים

 

מדי יום מתגלים וירוסים חדשים. כל וירוס שמהווה איום על מחשבים ברשת מתועד בעזרת חברת Panda ומתווסף למאגר הווירוסים בערוץ. לכל וירוס יש "תעודת זהות", בו מתואר סוג האיום, אופיו, דרגת החומרה ועוד.

 

תמיכה בפורומים

 

הפורומים שלנו כוללים מאגר מרשים של שאלות ותשובות שהצטברו בנושאי תמיכה, וגם הם נגישים דרך האתר החדש. כדאי קודם כל לבצע חיפוש - וקיים סיכוי סביר שהתשובה לשאלה שלכם כבר ניתנה בעבר - ואם לא, שאלתכם תענה בהקדם. 

 

 

תכונות נוספות ב"מרכז התמיכה"

 

  • מפת הווירוסים העולמית - ישום פלאש המציג את מצב התפשטות הווירוסים בזמן אמת ברחבי העולם, שירות של חברת Panda.

 

  • מפת הספאם העולמית - ישום פלאש המתעד התפרצויות ספאם בזמן אמת, שירות של חברת Commtouch הישראלית.


 

 

  • חדשות אבטחה - כל החדשות בנושאי אבטחת מידע, המתעדכנות מדי יום. 

  • תוכנות אבטחה - סקירות של תוכנות אנטי וירוס, חבילות אבטחה, אנטי ספאם וריגול, שפורסמו ב-ynet.

  • תמיכה טלפונית - כל מספרי התמיכה הטלפונית של ספקי האינטרנט. 

  • הגדרות דואר אלקטרוני - הגדרות דואר אלקטרוני לקבלת דוא"ל אצל ספקי האינטרנט המובילים. 

  • בדיקות מהירות - קישורים לשרתים של ספקי האינטרנט המאפשרים לבצע בדיקות מהירות באמצעות הורדת קבצים.

 

תודות ותגובות

 

ערוץ "מרכז התמיכה" הוא תוצר של מאמץ גדול ארוך, ולא היה יוצא לפועל בלעדי שותפי התוכן שלנו - החברות Fixya, Panda, קומטאץ', נטוויז'ן ומיקרוסופט, וכמובן גם הודות לשותפי התוכן הקבועים - חברת SBC, מפיצת המגזינים netמגזין ו-PC Magazine, אתר הקולנוע הביתי HomeTheater.co.il, אתר החומרה HWzone.co.il, אתר הסלולר y-cell.co.il ומגזין "זמן דיגיטלי".

 

הערוץ ימשיך להתעדכן מסביב לשעון ועם הזמן יתווספו לו שירותים ותכנים נוספים. הצעות ותגובות נא לשלוח ל-computers@y-i.co.il. בהזדמנות זו נציין שני ערוצים נוספים שעלו לאחרונה במסגרת ערוץ המחשבים: סקירות מוצרים - כל סקירות המצלמות, נגני המוזיקה, הסלולריים, המחשבים הניידים ומגוון מוצרים אחרים - מרוכזות במקום אחד. תוכנות והורדות - כל התוכנות שנסקרו בערוץ המחשבים מופיעות במקום אחד עם כל המידע הרלוונטי וקישורים להורדה.

 

 

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
התומך הטכני שלכם ברשת
התומך הטכני שלכם ברשת
מומלצים