חוגלה קימברלי מציעה: נייר טואלט עם תוספת אלוורה
השיקה נייר טואלט חדש תחת המותג לילי בהשקעה של 2 מיליון שקל
חוגלה קימברלי משיקה את "הדור השלישי של נייר הטואלט" תחת המותג "לילי". מדובר בנייר טואלט שבפיתוחו ובשיווקו השקיעה החברה 2 מיליון שקל, המתאפיין במגע רך ובניחוח אלוורה.
נייר הטואלט אלוורה בסדרת מוצרי הפרימיום של קימברלי קלארק הושק בשנה האחרונה במדינות נבחרות ברחבי אירופה, וזכה להצלחה.
שוק נייר הטואלט בישראל מוערך בכ-465 מליון שקל בשנה עם קצב צמיחה שנתי של 7% (נתוני נילסן ל-2005). חוגלה קימברלי מובילה שוק זה עם המותגים קלינקס, לילי, מולט ושמורת טבע.
נתח השוק הכספי ינואר 2006 של המותג "לילי" עומד על 31.7%, מולט 17.5%, שמורת טבע 14.5%, קלינקס 3%, סנו סופט 9.5%, סופט סילק 2.7%, אורן 4.8%, PL 11.3%.
ישראל מדורגת במקום ה- 16 בעולם בצריכת נייר ביתי עם צריכה שנתית של 15 ק"ג לנפש, כאשר לפניה גרמניה, בריטניה ובמקום הראשון ארה"ב.
הנייר החדש
מומלצים