אורוגוואי: 7 נמחצו למוות תחת גלגלי קטר
שבעה בני אדם נמחצו למוות מתחת לגלגלי קטר רכבת במהלך צילומי תוכנית מציאות באורוגוואי. כך מסר דובר המשטרה המקומית.
במסגרת השתתפותם בתוכנית, שהכנסותיה מיועדות לצדקה, ניסו מאות בני אדם לדחוף קטר רכבת אליו היו מחוברים שני קרונות. בשלב מסוים נפלו חלק מהמשתתפים על המסילה ונמחצו מתחת לגלגלי הקטר.
(איי.פי)
מומלצים