שתף קטע נבחר

דייטינג, ביזנס, הכל אותו דבר

לדברי רוברט קורנילס, מייסד ונשיא חברה להספקת שירותי השמה והדרכה לאנשי מכירות, יש חמש מיומנויות שיכולות להועיל לנו בדייטינג, כמו שהן מועילות בקשרים עסקיים

"כל מה שאני צריך לדעת על עסקים כבר למדתי בדייטינג" - זו כותרת ההרצאה שהעביר בשבוע שעבר רוברט קורנילס, מייסד ונשיא חברת Game Face מפורטלנד, אורגון, המספקת שירותי השמה והדרכה לאנשי מכירות של ארגוני ספורט למיניהם.

 

בהרצאה, שהועברה בבי"ס למנהל עסקים "קראנרט" באוניברסיטת פרדיו, סיפר קורנילס שבתחילת שנות ה-90 טיפל בשיווק ובמכירות של קבוצת הכדורסל המקצוענית "לוס אנג'לס קליפרס", שמצבה באותה עת היה בכי רע. שם הוא גיבש את האסטרטגיה של חמש מיומנויות, בהן הוא משתמש בעסקים - ובדייטינג. הרשימה כוללת בניית אמון (עם קליינט פוטנציאלי או דייט) והתאמת האופן בו אתם מציגים את עצמכם לצרכים הספציפיים של אותו אדם.

 

המיומנויות הנדרשות, בתרגום לעולם העסקים, צוטטו על ידי אתר journalandcourier.com :

מצגת - "כך המוצר שלי עונה על הדרישות שלך".

האזנה ומתן פתרונות - "אל תניחו שאתם יודעים את כל החששות של הקליינט. אנשים אוהבים לעשות עסקים עם מי שמסוגל לפתור בעיות".

לפתוח במקום לסגור - "כשאני מקבל את ההזמנה, אני חושב לעצמי, אז הצלחתי למכור לאדם הזה, מי הלאה? אבל כשהקונה אומר 'כן', זאת רק תחילתה של מערכת יחסים מתמשכת. לא סגרנו את העסקה".

 

אחת העצות החשובות ביותר, לדברי קורנליס, היא "להקשיב ולהבין לפני שאתם מדברים - אם תוכלו ללמוד את זה, תצליחו גם בעסקים וגם בדייטינג. אנשים רוצים שיבינו אותם".

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ויז'ואל/פוטוס
החוכמה היא להקשיב ולהבין לפני שמדברים
צילום: ויז'ואל/פוטוס
הכרויות
כתבו לנו
מומלצים