שתף קטע נבחר

שדולת הנשים: נמליץ להחרים את מוצרי אופנת TNT

במכתב ששלחה השדולה למנכ"ל רשת האופנה בעקבות קטלוג הקיץ נכתב עוד כי "אתם מעבירים באופן חסר טעם מסרים מיניים בוטים הגובלים בפורנוגרפיה. נמליץ להימנע משימוש במוצריכם". TNT: אנחנו מודל לחיקוי

שדולת הנשים נגד רשת האופנה TNT. במכתב חריף ששלחה השדולה למנכ"ל הרשת, יעקב הוניגמן, בעקבות תחילת שיווק קטלוג הקיץ שלה בחנויות הרשת הכולל חבילת קלפים אירוטיים המיועדים לגילאי 16 ומעלה, נכתב בין היתר כי "נמליץ לארגונים חברתיים הפועלים עימנו להימנע משימוש במוצריכם".

 

במכתב, אותו כתבה יעל קסטן משדולת הנשים, נכתב עוד כי "הקטלוג מציג זוג בני נוער המצולמים בתנוחות ארוטיות ופרובוקטיביות, הגובלות בפורנוגרפיה, כאשר גופם חשוף כמעט לחלוטין. עמדות הפרסום של TNT בכלל וקטלוג הקיץ שלכם בפרט, הינם בוטים וסקסיסטיים ברמה יוצאת דופן. אני מתקשה להבין את הקשר בין פרסום סטריאוטיפי, העושה שימוש בגופם העירום של נערות ונערים, לבין המוצר הנמכר".

 


אחד הקלפים. "גובל בפורנוגרפיה"

 

"נראה", כתבה קסטן להוניגמן, "כי שוב ניסיתם להעביר מסר צעיר, שובב ונועז כמשתמע משם הקטלוג (הגרסה הלא מצונזרת), אך בפועל הועברו באופן חסר טעם מסרים מיניים ובוטים. כל עוד תמשיכו לנקוט בעמדות אלו בפרסומות ובקטלוגים שלכם, נמליץ לחברותנו ולארגונים חברתיים הפועלים עמנו להימנע משימוש במוצריכם".

 

TNT: אנחנו חלוצים ומודל לחיקוי

 

מ-TNT נמסר בתגובה, כי "TNT הינו מותג אופנה מוביל בקרב הצעירים, כאשר מדי עונה עורכת הרשת סקרים מקיפים על מנת לזהות את המגמות וההעדפות הבולטות בקרב קהל היעד, ופועלת על מנת להתאים עצמה לרוח זו. הקלפים נמכרים ברשת לבני 16 ומעלה בלבד. TNT הוא מותג המהווה חלוץ ומודל לחיקוי בקרב שאר מותגי האופנה לצעירים, ומהווה סמן ימני בתחום אופנת הצעירים, חיזוק לכך נמצא בצמיחתו המתמדת של נתח השוק שלו. כל הפרסומות של החברה זוכות לאהדה רבה בקרב קהל הצעירים, שהינם קהל היעד של המותג".

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים