שתף קטע נבחר

מנכ"ל Zara-ישראל: עד אמצע 2007 נכפיל את הרשת

אלי קידר: הצלחנו להגיע למחזור מכירות של 350 מיליון שקל בשנה, מבלי להשקיע שקל אחד בפרסום

"בעוד חברות אופנה כמו גאפ ובנטון מוציאות מיליארדי שקלים לפרסום, הצליחה Zara להשיג תוצאות מרשימות לא פחות עם תקציב של 0 שקלים לפרסום". כך אמר אלי קידר, מנכ"ל Zara-ישראל, במהלך הרצאה שהעביר במכללת Retail (המכללה לניהול קמעונאי) הפועלת במסגרת מכללת רעננה.

 

לדברי קידר, זארה מגלגלת מחזור מכירות של 350 מיליון שקלים בישראל בלבד, ושיעור צמיחה מהגבוהים בעולם בתחום הלבשת הנשים.

 

בנוסף חשף קידר את החשיבה השיווקית המיוחדת שמנחה את כל מותגי חברת Inditex – חברת האם של Zara ו- Pull and Bear: "סניור רטגה, שהקים את החברה לפני 35 שנה", אמר קידר, "מתעקש על כך שלא נוציא שקל על פרסום, וזאת בכדי שלא נאלץ להעלות את מחיר המוצרים. מחיר שווה לכל נפש, הוא אחד היתרונות הגדולים שלנו, שאיננו מוכנים לוותר עליו. לכן, אנו מתבססים בעיקר על יחסי ציבור ועל העברת המותג מפה לאוזן".

 

קידר חשף גם את תוכניותיו לעתיד: "עד אמצע 2007 נכפיל את הרשת. כמו כן נביא לארץ את Kiddy's Class, חנות לילדים השייכת לחברת האם של Zara, וכן נפעל להבאת חנויות נוספות השייכות לחברת האם, כמו: Bershka המיועדת לבנות בגילאי 14-20, Oysho שהיא ה"ויקטוריה סיקרטס" שלנו ו-Massimo Dutti". לשאלה אם גם המותג הפופולארי H&M עשוי להגיע לארץ ענה קידר בשלילה. לדבריו, "הם פשוט לא מעונינים".

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: סיון פרג'
אלי קידר. "מחיר שווה לכל נפש"
צילום: סיון פרג'
צילום: סיון פרג'
חנות זארה. בקרוב יהיו עוד
צילום: סיון פרג'
מומלצים