מוקדי השירות של HOT ו-yes מטפלים רק במונדיאל
מוקדי השירות של חברת הכבלים והלווין מטפלים רק במצטרפים למונדיאל. המתקשרים ל-HOT נענים במענה טלפוני בו נאמר "עקב ביקוש רב למבצעי הצטרפות למונדיאל, זמני ההמתנה ארוכים במיוחד... ושירות המטפלים מוקדש לפניות טכניות דחופות והצטרפות לחבילות המונדיאל בלבד". לחץ כבד גם במוקד yes - לקוחה שביקשה להצטרף לחבילה דרך חברת yes נתבשרה כי מוקדני השירות יחזרו אליה רק בעוד 24 שעות
המוקדנים במחלקת השירות של חברת HOT גויסו לטפל בלקוחות המעוניינים להצטרף לחבילות המונדיאל. בשלב זה, החברה מטפלת אך ורק בפניות טכניות דחופות ובמעוניינים לרכוש את חבילת המונדיאל. כל שאר מבקשי השירות ייאלצו לנסות את מזלם במועד אחר.
המתקשרים למחלקת השירות נתקלים מענה קולי בו נאמר כי "עקב ביקוש רב למבצעי הצטרפות למונדיאל, זמני ההמתנה במוקדי השירות של החברה ארוכים במיוחד. עקב כך מוקדש שירות המטפלים כעת לפניות טכניות דחופות והצטרפות לחבילות המונדיאל בלבד. אנו מתנצלים על אי הנוחות ומודים על שיתוף הפעולה". כל שאר הפונים מתבקשים לצלצל שוב "במועד מאוחר יותר".
מחברת הכבלים נמסר בתגובה: HOT תיגברה את מערך שירות הלקוחות שלה, בימים אלה, במאות נציגים עקב ביקוש רב למבצעי המונדיאל. נציגי השירות של HOT נענים לכל פניה, ובוודאי לפניות בנושאים דחופים כמו תקלות טכניות בשירותי החברה: טלויזיה, אינטרנט או טלפון פנים ארצי. יחד עם זאת, בשל העומס הרב במוקדים, מומלץ לפנות בנושאים שאינם טכניים במועד מאוחר יותר.
לחץ כבד גם ב-yes
גם במענה הקווי של חברת הלווין yes נענים הלקוחות במענה קולי שמסביר שעקב עומס קווים, מתבקשים הלקוחות לפנות לחברה בפקס או דרך אתר האינטרנט. לקוחה שהתקשרה וביקשה להצטרף לחבילת המונדיאל דרך yes נענתה על ידי נציג השירות: "אנו לא מסוגלים לטפל כרגע בבקשה עקב העומס הרב. נחזור אלייך בתוך 24 שעות".
מחברת yes נמסר בתגובה כי "מדובר בעומס נקודתי בעקבות הביקוש הרב לחבילות המונדיאל. אנו מתגברים את שרות הלקוחות בכוח אדם כדי לתת מענה לכל הפונים".
ל-ynet נודע כי למעלה מ-100 אלף אזרחים פנו היום בטלפון למוקדי HOT ו-yes, בבקשה להצטרף לחבילות המונדיאל.
הבוקר (ד') הודיעה צ'רלטון, בעלת זכויות שידורי המונדיאל בישראל, כי "שכרה שירותי מענה טלפוני על מנת לעמוד בהצפת המרכזייה בפניות של בעלי עסקים". זאת לאחר שאתמול הודיעה החברה, כי תאפשר לבעלי עסקים המעוניינים לשדר את המשחקים בפאבים ובמסעדות, תמורת סכום של 2.97 שקלים לאחד למשחק.