שתף קטע נבחר

כ-140 אלף רכשו עד כה את חבילת המונדיאל

סמנכ"ל השיווק של 'הוט', יוסי לובטון, העריך כי כ-90 אלף איש רכשו את חבילת השידורים. ב'יס' העריכו כי למעלה מ-45 אלף הצטרפו נכון ליום שישי. מוקדי השרות של החברות ממשיכים לקבל הזמנות במתכונת מתוגברת

הביקוש הגובר לחבילת המונדיאל נמשך גם היום (ו'), עם פתיחת משחקי הגביע העולמי. מספר האנשים שרכשו את החבילה עד כה כ-140 אלף. באמצעות 'הוט' התחברו לחבילה כ-90 אלף איש. נכון לבוקר שישי ציינו ב'הוט' כי למעלה מ-70 אלף התחברו ולדברי סמנכ"ל השיווק של החברה, יוסי לובטון, ההערכה היא כי כ-20 אלף הצטרפו היום (שישי). מ'יס' נמסר כי נכון ליום שישי בבוקר 45 אלף איש כבר רכשו את החבילה.

 

סמנכ"ל השיווק של 'הוט', יוסי לובטון, מסר: "בשלושת הימים האחרונים היה לחץ גדול מאוד על המוקדים. תגברנו את המוקדים והפנינו את כל נציגי השירות ומוקדי המכירות לטפל בלקוחות שמעוניינים להתחבר למשחקי המונדיאל. אנחנו מעריכים שגם בימים הקרובים יימשך קצב המכירה הגבוה".

 

כזכור, בית המשפט העליון דחה את העתירות נגד צ'רלטון בנוגע להחשכת מסכי הערוצים הזרים בזמן משחקי המונדיאל וכתוצאה מכך הוגבר הלחץ על מוקדי השרות של החברות.

 

מנכ"ל צ'רלטון, אדר זהבי: "אנחנו מרוצים מכמות המתחברים. אנו מתנצלים על העומס שנוצר ומקווים שכולם יתאזרו בסבלנות כדי לקבל את שירותי המונדיאל לביתם". 

 

במוקדי שרות הלקוחות של החברות מתכוונים להמשיך ולהקצות את כל המשאבים לטובת הצופים שמעוניינים להצטרף לחבילות השידור של המונדיאל. המוקדים יצרפו לקוחות בשבת (אנגליה וארגנטינה מצטרפות למשחקים) ובמהלך השבוע הקרוב.


פורסם לראשונה 09/06/2006 22:33

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: איי פי
גרמניה - קוסטה ריקה. חגיגה במשחק הפתיחה
צילום: איי פי
צילום: איי פי
בקהאם. מצטרף לחגיגה
צילום: איי פי
צילום: איי פי
קלאודיה שיפר. העולם מתאחד סביב הכדור
צילום: איי פי
מומלצים