שתף קטע נבחר

yes מתנצלת בפני לקוחותיה על "אירועי המונדיאל"

חברת הלוויין הודיעה ללקוחות כי בגלל אי הנוחות שנגרמה להם בעקבות "אירועי המונדיאל", הם יוכלו לצפות בשבוע הקרוב בכל חבילות הערוצים ללא תשלום נוסף

חברת הטלוויזיה בלוויין yes פותחת את כל חבילות הערוצים ללקוחותיה למשך שבוע, החל מהיום (ו'). זאת, כמחווה שירותית למנויים רבים שהתקשרו במהלך השבוע החולף למוקד שירות הלקוחות של החברה ולא קיבלו מענה או שנאלצו לחכות זמן רב על הקו בשל עשרות אלפי השיחות שהגיעו לחברה על מנת להתחבר לערוץ המונדיאל. עם זאת, ערוץ המונדיאל עצמו לא ייפתח לכולם ורק אלו שרכשו אותו יוכלו לצפות במשחקים.

 

בהודעה בנושא ששלחה החברה ללקוחותיה באמצעות הממיר הדיגיטלי, נכתב כי "חברת yes מאמינה כי לקוחותיה הם נכסיה העיקריים, וככאלה שמה לעצמה כמטרה לתת לכל לקוחותיה שירותי איכותי, יעיל, מקצועי ומהיר. בימים האחרונים בעקבות אירועי המונדיאל, התמודדנו עם גל פניות חסר תקדים בנושא, בהן התמקדנו כדי להעניק חוויית צפייה גם לשידורים אלו.

 

"אנו מתנצלים", כתבה החברה ללקוחותיה, "על אי הנוחות הזמנית שנגרמה ומבטיחים להמשיך ולעמוד לרשותכם בכל יום. לאור האמור לעיל, אנו מבקשים להעניק לכם כמחוות צפייה את כל חבילות הערוצים למשך השבוע הקרוב, ללא תשלום נוסף".

 

בסוף  השבע האחרון, לאחר שלחובבי כדורגל רבים התברר כי מחיר ערוץ המונדיאל לא יירד יותר, החל גל של עשרות אלפי פניות של לקוחות yes ו-HOT למוקדי שירות הלקוחות של החברות, והן קרסו תחת העומס. לקוחות שביקשו לטפל בבעיות אחרות נדחו, ובמקרים רבים כלל לא ניתן היה להשיג איש שירות. גם ההמתנה לנציג שירות ארכה דקות ארוכות, במקרה הטוב. זו הסיבה ש-yes יצאה עם המבצע הנוכחי, כאקט שירותי מפצה.

 

המידע הראשוני התקבל באמצעות האי-מייל האדום

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים