שתף קטע נבחר

הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    סקר TIM: גידול של 27% ל-ynet
    האתר רשם את העליה המשמעותית ביותר בשנה החולפת על פי סקר האינטרנט התקופתי של TNS טלסקר. גידול גם לגוגל ולוואלה. רשתות האתרים של MSN והארץ מתכווצות

    ynet רשם את הגידול המשמעותי ביותר בחשיפה ברשת הישראלית, על פי TIM, סקר האינטרנט התקופתי של חברת TNS טלסקר, שנערך בחודשים יונ ויולי, 2006. הסוקרים מדווחים על גידול ריאלי של כ-27 אחוזים בשיעור הגולשים הישראלים המדווחים כי הם נחשפים לאתר מדי חודש (56.2% לעומת 44.3%).  

     

    גוגל ממשיך להיות האתר הנחשף ביותר בישראל (הסוקרים צירפו יחד את google.co.il ו-google.com) עם 79.1% (עליה של כשמונה אחוזים), ואחריו וואלה עם 67.6% (גידול של כ-10%).

     

    מנכ"ל וואלה, אילן ישראלי, שלח בשבוע שעבר מכתב פתוח לחברת TNS, ובה טען להטייה אפשרית לטובת אתרי החדשות בסקר TIM, בגלל המלחמה. זאת, על אף שהסקר בוצע במהלך שלושה שבועות שבין סוף יוני ועד אמצע יולי, ורק חלקו הקטן נערך בימי המלחמה.

     


    סקר TIM - חשיפה לאתרים, קיץ 2006

    סקר TIM - חשיפה לאתרים, קיץ 2006
    אתר קיץ 2006 - באחוזים חורף 2005 - באחוזים קיץ 2005 - באחוזים
    גוגל 79.1 73.3 66.4
    וואלה 67.6 61.2 57.3
    ynet 56.2 44.3 44.1

    Hotmail

    ו-MSN

    (com ו-co.il)

    34.5 37.4 35.8
    נענע 30.2 29.6 30.6
    NRG מעריב 23 22.5 21.8
    תפוז 22.2 19.7 19.8
    זאפ 16.4 10.0 ---
    ONE 16.3 15.5 12.6
    יאהו 15.6 16.7 16.3
    דפי זהב 12.1 11.7 11.2
    סטארט 12.0 9.6 14.9
    הארץ 11.0 11.5 11.7
    גלובס 10.5 9.8 10.2
    יד שניה 10.3 8.9 ----
    דה מארקר 10.1 10.9 9.5

     

    MSN מתכווצת

     

    נתון משמעותי נוסף מצביע על ירידה של שלושה אחוזים בחשיפה של רשת MSN (האתרים הוטמייל ישראל, hotmail.com, msn.co.il, msn.com) - ל-34.5% (קיטון של כשמונה אחוזים).

     

    אתר נענע מדשדש במקום (חשיפה של כ-30 אחוזים) לאחר שירד בסקרים הקודמים, וכך גם אתר NRG (גידול של כשני אחוזים בלבד).

     

    בין האתרים בסדר גודל בינוני, תפוז רושם עליה של כ-13 אחוזים, זאפ גדל משמעותית ב-64 אחוזים ל-16.4%.

     

    ירידה בחשיפה של קבוצת "הארץ"

     

    החשיפה של אתר עיתון "הארץ" קטנה בכארבעה אחוזים, ואתר "דה מארקר" ירד בכשבעה אחוזים, בעוד "גלובס" גדל ב-שבעה אחוזים. 

     

    בסקר הנוכחי נבדקה גם החשיפה לאתרי המסחר האלקטרוני הגדולים. וואלה שופס הוא אתר הקניות הנחשף ביותר עם 10.6%, ואחריו אולסייל (5.8%), נענע שופס (5.3%) ו-P1000 (עם 5.2%).

     

    הסקר מצביע על גידול בחשיפה לתוכנות מסרים מידיים בארץ. לפי הממצאים, תוכנת המסרים

    המידיים MSN מסנג'ר היא הפופולרית ביותר בישראל עם 43.2 אחוז חשיפה, לאחריה ICQ עם 32.8 אחוזי חשיפה, ואילו ל-יאהו! מסנג'ר 3.2 אחוזי חשיפה בלבד (ירידה).

     

    על פי נתונים ראשוניים מסקר TIM שפורסמו בשבוע שעבר, כ-3.7 מיליון ישראלים (בגילאים 13 ומעלה) גולשים ברשת, וחלקם בכלל האוכלוסייה (7.1 מיליון ישראלים) עומד על 52 אחוזים. 2.7 מיליון גולשים מדי יום.

     

    הסקר נערך זו הפעם ה-12 בקרב מדגם ארצי ומייצג של 1,100 משתמשי אינטרנט בגילאי 13 ומעלה מקרב האוכלוסייה היהודית בישראל.

      

    כמקובל בסקרים כאלה, כל נשאל נתבקש לציין באופן בלתי נעזר אם ומתי ביקר באתר כלשהו מרשימת

    אתרים שהוצגה בפניו בשבוע שקדם לסקר. זו הפעם הראשונה שהסקר נערך באופן מקוון בקרב הפאנל האינטרנטי (Access Panel) של TNS ישראל, המייצג את אוכלוסיית הגולשים במדינת ישראל.

      

    יש לציין, כי שיטה זו יעילה לבדיקת חשיפת הגולשים למותג של אתר ופחות יעילה למדידת הפופולריות של האתרים בפועל. הנתונים לא מייצגים את שיעור המבקרים באתר בפועל, אלא אומדן החשיפה (Reach) בלבד, או שיעור האנשים השונים שביקרו, לפחות פעם אחת, בכל אתר בשבוע שקדם לסקר. 

     

     תגובה חדשה
    הצג:
    כל התגובות לכתבה "סקר TIM: גידול של 27% ל-ynet"
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים