שתף קטע נבחר

אם אימפרזה STi לא מספיק מרשימה

סובארו תציע ביפן מהדורה מיוחדת לאימפרזה STi. יש לה 320 כ"ס, וזה נחמד. אבל תביאו לנו את מי שהעניק לה את השם הבא - WRX STi Type-C RA-R

סובארו הציגה מהדורה חדשה ומיוחדת לאימפרזה טורבו, רפליקת הראלי הפופולרית שהפכה זה מכבר למכונית פולחן באירופה ובארץ. לפני שאנחנו מתחילים לספר לכם מה מיוחד בה, שימו לב לשם הארוך במיוחד שהצמידו לה היפנים: WRX STi Spec-C RA-R. עכשיו, תקראו את זה בקול שלוש פעמים.


Subaru Impreza WRX STi Spec-C RA-R. זהו, לא יותר.

 

ה-RA-R עושה שימוש במנוע ה-2.0 ליטר-טורבו הוותיק, שהוחלף באירופה על-ידי יחידת ה-2.5 ליטר שאינה מוצעת ביפן. באמצעות שלל שיפורים ושדרוגים, בהם גם מגדש טורבו גדול יותר, שינויים נדרשים במערכת ניהול המנוע ומערכת הפליטה, מייצר המנוע הספק מרבי מרשים מאד של 320 כ"ס ו-44 קג"מ. זה אמור להספיק למהירות מרבית של יותר מ-260 קמ"ש והאצה ל-100 קמ"ש תוך כחמש שניות.

 

ה-RA-R מצוידת גם במרכב מונמך, מערך מתלים מוקשח כולל מוטות מייצבים חדשים, ושינויי כיול נוספים הכוללים בין היתר את מערכת ההיגוי. יש גם חישוקי "18 גדולים במיוחד, ספויילרים מלפנים, על הגג ומאחור, וכנף אחורית מסיבי פחם שתוצע בתוספת תשלום. האימפרזה המעניינת הזו מוצעת גם עם עיטורים שונים בצבע אדום, במיוחד בסבכה הקדמית, וזאת כדי שחס וחלילה לא יחשבו שרכשתם STi רגילה.


הכנף האחורית לא נגנבה (עדיין). היא פשוט מוצעת בתוספת תשלום

 

אגב, את הספורטיבית בעלת השם הארוך יציעו אנשי סובארו במהדורה מוגבלת במיוחד - 300 יחידות, 50 מהן בצהוב מזעזע והיתר בלבן או כחול. ולמי שמתעניין, נספר שמחירה ביפן עומד על כ-156,000 שקל. כן, מחצית המחיר לעומת STi רגילה כאן, בישראל. חבל שהיא מוצעת רק עם הגה ימני.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אימפרזה STi בגרסה מיוחדת
מנוע טורבו, 2.0 ליטר, 320 כ"ס
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים