קמפיין קווי זהב ימשיך לרוץ, עם תיקון קל
הרשות השנייה דחתה את בקשת בזק בינ"ל לפסול את קמפיין האינטרנט המהיר של 012, בטענה שהוא מטעה. קווי זהב תוסיף את המלה ממוצע לטענה כי רוחב הפס שלה הוא המהיר ביותר
הרשות השניה לטלויזיה ורדיו דחתה את דרישתה של בזק בינלאומי להסיר את הקמפיין של קווי זהב בטענה כי הוא מהווה "הטעיה גסה". הרשות אישרה ל- 012 להמשיך ולשדר את הקמפיין בתנאי שתוסיף את המלה ממוצע לטענתה כי רוחב הפס שלה הוא הרחב ביותר. 012 קיבלה על עצמה להוסיף את המילה "ממוצע" לתשדיר.
במסגרת התשדיר, מצהירה קווי זהב כי תעמיד לרשות הגולשים את הפס הרחב ביותר, המאפשר את מהירות הגלישה הגבוהה בישראל. בזק בינלאומי טענה, כי הצהרה והתחייבות זו הן בבחינת הטעיה גסה ומצג שווא. "העובדות הנוגעות ליחס בין היקף קיבולת הגישה שמקצה קווי זהב ללקוחותיה, על פי הצהרותיה, והקיבולת שמקצות ספקיות הגישה האחרות ובראשן בזק בינלאומי, מורות אחרת", טוענת בזק בינלאומי.
במכתב שהיפנתה החברה לגתית לבנון, ראש אגף פרסומות ברשות השנייה, ציינה בזק בינ"ל כי "לא ברור, כיצד מתחייבת קווי זהב לקהל הצופים לרוחב הפס הרחב ביותר, שעה שבזק בינלאומי מעמידה לרשות 450 אלף לקוחותיה
קיבולת גישה של 18.5 גיגה, בעוד קווי זהב מצהירה על קיבולת גישה של 10 גיגה בלבד, המתחלקת בין 250 אלף לקוחותיה".
עוד טענה בזק בינלאומי, כי קווי זהב מוסיפה חטא על פשע בכך שהיא מציעה למצטרפים חדשים התנסות חינם ללא התחייבות למשך חודש. "בירור קצר במוקד המכירה הטלפוני של קווי זהב", אומרים בבזק בינלאומי, "מעלה כי בחלוף חודש ההתנסות, נופל המתנסה ברשתה של קווי זהב ומצורף אוטומטית לשירותיה, תמורת תשלום ובהתחייבות ל-11 חודשי שירות".
כאמור, קווי זהב תוסיף את המלה ממוצע לתשדיר בכל הנוגע לרוחב הפס, בהתאם לדרישת הרשות השנייה, והוא ימשיך להיות משודר.