תוקנו התקלות בדואר האלקטרוני בבזק בינלאומי
גולשי בזק בינלאומי סובלים בשעות האחרונות מתקלות בדואר ולא מקבלים כלל דואר אלקטרוני. הבוקר (ד') הודיעה החברה על תיקון התקלה
גולשי בזק בינלאומי, ספקית האינטרנט הגדולה בארץ, סובלים בשעות האחרונות מתקלות בדואר האלקטרוני ולא מקבלים מכתבים לתיבה.
עדכון (יום ד'): מבזק בינלאומי נמסר כי התקלה תוקנה, והגולשים מתחילים לקבל את המיילים שנתקעו בשרתים החל מליל יום שלישי.
התקלה משפיעה גם על השימוש בתוכנות דואר אלקטרוני במחשב, וגם בשירות מבוסס הרשת של החברה MyMail. מכתבים שנשלחים ממשתמשי בזק בינלאומי לספקיות אחרות מגיעים ליעדם, אך מכתבים העושים את הדרך ההפוכה לא מגיעים, אך השולח לא מקבל הודעת שגיאה או אינדקציה לכך שהמכתב שלו לא הגיע.
בשירות הלקוחות של החברה נמסרת הודעה מוקלטת לפיה "עקב תקלה זמנית בשרת הדואר, ישנם עיכובים בקבלת דואר אלקטרוני. הצוות ההנדסי של אינטרנט בזק בינלאומי מטפל בהשבת השירות לסדרו", אך נציגי השירות לא יודעים לתת צפי לפתרון הבעיה.
תגובת בזק בינלאומי
"מדובר בתקלה נקודתית בשרת הדואר, אשר החלה בשעות הצהרים. התקלה באה לידי ביטוי בשיבושים בקבלת דואר בלבד לחלק מלקוחותינו.
"על התקלה דאגנו לעדכן הן באתר האינטרנט והן במענה הטלפוני האוטומטי של חברתינו. אנו מתנצלים על אי הנוחות הזמנית ופועלים ללא לאות להשבת השירות לסדרו בהקדם".
הדיווח הראשוני התקבל באמצעות האימייל האדום