שתף קטע נבחר

לקוחות מתלוננים: אתר מזרחי-טפחות לא פועל

אתר הבנק עבר שדרוג לפני כשבועיים, ומאז לקוחות מתקשים להתחבר לאתר, ולבצע פעולות בחשבון. הבנק: ישנן מעט תלונות, רוב הלקוחות התרגלו

לקוחות בנק מזרחי-טפחות מתלוננים בעשרת הימים האחרונים על קשיי התחברות לאתר הבנק. כחלק ממהלך לשיפור השירות ומאיחוד אזורים שונים לכדי אתר אחד, ביצעו בבנק עבודות שדרוג שהסתיימו ביום ראשון האחרון.

 

במסגרת השדרוג שונה, בין השאר, תהליך הכניסה ושדה מספר הזהות הוסר - זאת על מנת להקל את הכניסה לאתר.

 

אחת מלקוחות הבנק מספרת לנו למרות הכוונות הטובות, הסרת השדה יצרה גם בלבול. נוסף על כך, סיסמתה הפסיקה לעבוד ללא התראה מספר פעמים, והיא נאלצה לבלות בטלפון עם שירות הלקוחות. באחד המקרים, גם לאחר הטיפול, עדיין לא הצליחה הלקוחה להיכנס לאתר.

 


הודעת שגיאה. מתוך האתר (צילום מסך)

 

 

המזרחי: "השינוי כרוך בהסתגלות"

"הגישה דרך האינטרנט ללקוחות הבנק לא מתפקדת כבר מעל שבוע ימים", כותב לנו גולש נוסף. "מאז אותו שידרוג אומלל לא ניתן להתחבר לשרות" הוא מתלונן. חלק מהלקוחות אף מקבלים הודעות שגיאה של הדפדפן על כך שהאתר לא זמין.

 

בשיחה של לקוחה עם תמיכת האינטרנט של הבנק, אמרה הנציגה "אנחנו מודעים לזה, יש הרבה תקלות, אבל אם תשימי לב לאט לאט זה טיפה יורד".

 

ממזרחי-טפחות נמסר כי אין בעיה מבנית או מערכתית באתר, וששינוי כרוך בתהליך של למידה והסתגלות אך רובם המכריע של הלקוחות התרגלו לאתר החדש. מהבנק עוד נמסר כי לא הגיעה אליו כמות חריגה של תלונות יחסית לעבר, ושבכל מקרה העניין נמצא תחת מעקב.

 

במסגרת מדור "שימוש הוגן" נטפל בתלונות צרכניות ונעלה לדיון נושאים עקרוניים. נפגעתם משירות לקוי של ספק האינטרנט? קניתם מודם או מעבד וגיליתם שעבדו עליכם? פנו אלינו באמצעות הטופס הזה וננסה לעזור.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים