שתף קטע נבחר

רוני סופרסטאר תככב בקמפיין למוצרי פנינה רוזנבלום

רוזנבלום משיקה מותג איפור וטואלטיקה לנערות, תחת השם U-girl. מחירי המוצרים מותאמים לכיסן של נערות: 14-46 שקל לפריט

פנינה רוזנבלום משיקה מותג איפור וטיפוח לנערות בשיתוף עם חברת פופ ארט, המתמחה בבניית מותגי תוכן לקהלים צעירים. המותג יושק תחת השם U-girl, וישווק ברשתות הפארם ובמשביר לצרכן.

 

רוני סופרסטאר נבחרה להוביל את הפעילות התדמיתית של המותג. ההשקה תלווה בקמפיין ופעילות קד"מ בהשקעה של 250 אלף דולר. בשלב ראשון יכלול הקמפיין פרסום בעיתוני נוער וצעירים, פעילות קד"מ ותצוגות מדף ברשתות.

 

לדברי פנינה רוזנבלום, "רוני סופרסטאר נבחרה להוביל את המותג כי היא מחוברת לעולם האיפור והלייף סטייל, בקליפים שלה היא מקפידה על טרנדים ואופנות בתחום האיפור ונערות תופסות אותה כאוטוריטה בתחום".

 

תחת המותג U-girl יושקו 17 מוצרים, מתוכם 9 פריטי איפור במחירים שינועו בין 14 ל-46 שקל לפריט ו-8 מוצרי טואלטיקה (שמפו, מרכך, קרם גוף וסבון נוזלי) במחיר 15-30 שקל לפריט.

 

רוזנבלום ציינה, כי פלח השוק הפונה לנערות הוא טרנד עולמי. "כיום משווקות בארה"ב מספר סדרות מוצרים ייעודיות לנערות, שזכו להצלחה גדולה. כך לדוגמה, ליין טיפוח לנערות של ג'סיקה סימפסון, בושם של בריטני ספירס וליין איפור לנערות של מרי&קייט אשלי, התופסים נתחי שוק מכובדים" .

 

פנינה רוזנבלום בע"מ היא חברה פרטית בבעלות פנינה רוזנבלום, הפעילה בתחומי הקוסמטיקה, איפור, טיפוח, יופי וטואלטיקה לנשים, גברים ולתינוקות.

 

פופ ארט, הנמצאת בשליטתם של אורי בראון, גיא שפר ונתנאל סמריק, מתמחה בבנייה ובניהול מותגי תוכן לקהלים צעירים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
רוני סופרסטאר. מתאפרת אצל פנינה רוזנבלום
מומלצים