שתף קטע נבחר

גם לקסוס באקזוטיות

לקסוס עורכת מקצה שפורים למכונית התצוגה האימתנית שלה, ה-LF-A. תאריך יעד רשמי לייצור עוד אין, אבל המכונית עוררה עניין רב בתערוכת דטרויט

לקסוס נזכרה במכונית התצוגה שלה מתערוכת דטרויט 2005, והחליטה לקחת אותה ב-2007 עוד צעד קדימה לקראת ייצור. ה-LF-A החדשה זכתה לפנים מחודשות ושינויים טכניים מגוונים. האם זה אומר שיפנים ייצרו אותה? "לא". מסביר בוב קרטר, סגן נשיא לקסוס ארצות הברית. "זה אומר שהיא קרובה היום יותר מתמיד להיות מכונית סדרתית. אבל עוד לא החלטנו לייצר אותה".

 


לקסוס LF-A (צילומים: אלי שאולי)

 

המכונית שהוצגה בדטרויט אינה נוסעת, אומר לי קרטר "אבל יש לנו כמה אבות טיפוס שנעים מהר מאד על מסלולי הניסוי של טויוטה". השינוי הטכני העיקרי לפי קרטר הוא העברת מערכת הקירור לאחור, כדי ליצור חלוקת משקל טובה יותר. הוא גם מקפיד לכנות את המנוע קדמי-מרכזי. מנוע ה-V10 שמפתח יותר מ-500 כ"ס הוא ייחודי למכונית זו, ולא מיועד לאף מכונית אחרת.

 

"בעזרת שינויים אווירודינמיים אנחנו יכולים לעבור את ה-300 קמ"ש. העיצוב קרוב יותר לדגם הסדרתי, אם נייצר אותו, אבל אין לנו תאריך יעד. אנחנו לא רוצים להגביל את עצמנו. רק כשנרגיש שזה הזמן נעשה זאת". וגם ההצהרה של הונדה לגבי מכונית על אינה גורמת לו לשנות את הנוסח. "נפעל בזמן שמתאים לנו".


 

מה שברור, ה-LF-A נראית מיוחדת מאד, ומצליחה לשלב בין יפן לאמריקה במראה המאד אגרסיבי והמאד מושך.  לפי קרטר, אם תיוצר היא לא תחליף מכונית נישה אחרת - ה-SC - אלא תיוצר במקביל.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים