שתף קטע נבחר

המבצע של בזק בינלאומי: מהתחייבות להתחייבות

בזק בינלאומי מציעה לשחרר אותנו מהתחייבות לספקית האינטרנט הנוכחית ולעבור אליה. המבצע שלה כרוך במעבר לחבילה יקרה יותר לגולשים במהירויות נמוכות, וכן, התחייבות לשנה

37% מלקוחות האינטרנט אינם מחליפים ספקית בגלל "העובדה שהם נמצאים במהלך תקופת התחייבות לחברת האינטרנט שלהם", כך טוענת בזק בינלאומי. בשל הסיבה הזו הוחלט על מסלול במסגרתו החברה נוטלת על עצמה את תשלום הקנס במקום המנוי.

 

בשוק תחרותי מרובה מבצעים, עניין ההתחייבות באמת מרגיז. לפעמים בא לנו פשוט "לדלג" מחברה לחברה, כל עוד היא מציעה לנו את המחיר המתשלם ביותר. על פניו, אם כך, המבצע נשמע מצויין, אבל בדיקה מגלה כי לא כל הנוצץ זהב.

 

מחליפים התחייבות בהתחייבות

בזק בינלאומי לא יכולה, כמובן, לבטל הסכם ביניכם לבין ספקית אינטרנט אחרת, והיא גם לא תעביר אליכם צ'ק בגובה הקנס. מה שכן מציעים במסגרת המבצע, הוא עד ארבעה חודשים בלבד בחינם, בהתאם לתקופת ההתחייבות שנותרה לכם בחברה הנוכחית. בחודשים הנותרים חבילת 1.5 מגה תעלה כ-50 שקלים, וחבילת 2.5 מגה תעלה כ-70 שקלים לחודש.

 

בחברה מכנים את המבצע "פתרון אופטימלי", ומתגאים בכך שמשחררים לקוחות מעול הקנס הכרוך בניתוק לפני הזמן. למרות זאת, ובניגוד לחבילות הרגילות של החברה, המבצע הזה דווקא כרוך בהתחייבות חדשה לשנה לבזק בינלאומי, כפי שאפשר ללמוד משיחת הטלפון הבאה, שקיימנו עם מוקדנית מכירות של החברה.

 

התקשרנו לבזק בינלאומי כדי לברר פרטים נוספים ואמרנו לנציגת השירות כי אנחנו מחוייבים לשלושה חודשים בחבילת 1.5 מגה ביט (החבילה הפופולרית בישראל). ההצעה שקיבלנו היא חודשיים בחינם בלבד במהירות הנוכחית, ואילו אם נרצה את החודש הנוסף, נאמר לנו כי נאלץ לשדרג לחבילה היקרה היותר של 2.5 מגה ביט. לקוחות שנמצאים בחבילות במהירות 2.5 מגה ומעלה, אינם חייבים לשדרג בשביל לקבל את המבצע. הפעילו את הנגן כדי לשמוע חלק מהשיחה שקיימנו עם הנציגה.

 

 

לסיכום, אם תצטרפו לבזק בינלאומי במסגרת החבילה החדשה, תדרשו לשלם עבור השדרוג ל-2.5 מגה ביט לשנייה, אם קצב הגלישה שלכם נמוך יותר, ונוסף על כך תידרשו להתחייב לשנה. במשך השנה הזו אתם עלולים לגלות כי המחירים ירדו וחברות אחרות מציעות חבילות אטרקטיביות יותר. האם זה משתלם? כל גולש יכול לעשות את החשבון לעצמו, אך חשוב שכל הפרטים יהיו ברשותכם.

 

במסגרת מדור "שימוש הוגן" נטפל בתלונות צרכניות ונעלה לדיון נושאים עקרוניים. נפגעתם משירות לקוי של ספק האינטרנט? קניתם מודם או מעבד וגיליתם שעבדו עליכם? פנו אלינו באמצעות הטופס הזה וננסה לעזור.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ויז'ואל/פוטוס
התחייבות חדשה
צילום: ויז'ואל/פוטוס
מומלצים