שתף קטע נבחר

זקוקים לתמיכה ב-Windows? תתקשרו עד שש

Windows Vista ו-Media Center הן תוכנות המיועדות לקהל משתמשים ביתי וטבעי כי מי שיתקין אותן או ייתקל בבעיות במהלך התקנתן יזדקק לתמיכה בשעות הערב, אך בזמן הזה תגלו שאין עם מי לדבר. מיקרוסופט: קיים אתר תמיכה לשירות הפונים

החודשיים האחרונים מאוד עמוסים מבחינת מיקרוסופט. החברה השיקה את חבילת היישומים Office 2007, את מערכת ההפעלה Windows Vista וכעת הצטרפה לחבורה גם ה-Media Center, מערכת מחשב הפועלת באמצעות תוכנת ה-Media Center המשולבת במהדורות המתקדמות של Windows Vista.

 

Windows Vista ו-Media Center הן תוכנות המיועדות לקהל משתמשים ביתי וטבעי כי מי שיתקין אותן או ייתקל בבעיות במהלך התקנתן יזדקק לתמיכה בשעות הערב.

 

אך לקוחות שיתעקשו לקבל תמיכה טלפונית מנציג מיקרוסופט בישראל יגלו שאין עם מי לדבר בשעות הערב. שעות הפעילות במוקד התמיכה של מיקרוסופט ישראל, חופפות לשעות העבודה

הסטנדרטיות במשק, קרי שמונה בבוקר עד שש בערב, חמישה ימים בשבוע. לאחר השעה שש, מופעל מענה קולי.

 

חפיפה זו מקשה על הלקוחות הפרטיים של מיקרוסופט לקבל עזרה, כשהם נמצאים לרוב במקום העבודה שלהם ולא מול המחשב בבית. מתלונות שהגיעו אלינו, עלתה טרוניה על שעות הפעילות המצומצמות. הגולש איציק (השם המלא שמור במערכת) כותב לנו: "רכשתי לאחרונה הביתה Vista Premium והיו לי כמה בעיות שהצריכו אותי להיות 'אחד על אחד' עם תומך מתקדם או משהו כזה. רק מה, במיקרוסופט שירות התמיכה ניתן עד 18.00 - שעה שאני אפילו לא חולם בה עדיין להיות בבית".

 

ספקיות האינטרנט, למשל

אמנם, חברות תוכנה אחרות גם הן אינן מפעילות שירות תמיכה נרחב בשעות הערב - אך אלה אינן פונות לשוק הפרטי, ואינן מייצרות תוכנה הקריטית לפעולתו התקינה של המחשב.

 

לשם השוואה, ספקיות האינטרנט בישראל, מפעילות את שירות התמיכה שלהן 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע. בשל אותו פער, נתקלים לעתים נציגי התמיכה של הספקיות בשאלות טכניות, אשר באופן רגיל היו נציגי מיקרוסופט מספקים עליהן מענה.

 

שאלה זו עשויה לקבל משנה תוקף כעת, שמיקרוסופט מתחילה לשווק את המדיה סנטר - מרכז בידור דיגיטלי, שאמור להיות חוד החנית של הבידור האלקטרוני בסלון הביתי. לרבים מן הלקוחות, מן הסתם, יהיה פנאי עבור המדיה סנטר רק בשעות הערב, בשובם מהעבודה - ומי יספק להם תמיכה בשעה שהם אמורים לצפות בחדשות, והמדיה סנטר

 לא פועל?

 

תגובת מיקרוסופט

מחברת מיקרוסופט נמסר: "נושא מרכז התמיכה נמצא בימים אלה בבדיקה. מעבר לשעה 18:00 לקוחות יכולים לפנות לאתר התמיכה. האתר כולל מאמרי 'כיצד לבצע' ומענה על שאלות נפוצות במרכז התמיכה. בנוסף, ניתן לפנות לקבוצות הדיון ולהציף שאלה, או לחילופין לחפש שאלה דומה. קבוצות הדיון הינן בעברית ופשוטות לשימוש".

 

במסגרת מדור "שימוש הוגן" נטפל בתלונות צרכניות ונעלה לדיון נושאים עקרוניים. נפגעתם משירות לקוי של ספק האינטרנט? קניתם מודם או מעבד וגיליתם שעבדו עליכם? פנו אלינו באמצעות הטופס הזה וננסה לעזור.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
Vista. תתקשרו מחר
צילום: אהוד קינן
מומלצים