שתף קטע נבחר

מיקרוסופט מתגמלת חברות שישתמשו במנוע החיפוש שלה

אם הגולשים לא מגיעים ל-Live Search, מיקרוסופט תנסה להביא את מנוע החיפוש המדשדש שלה אליהם באמצעות הסכמים עם יצרניות מחשבים וארגונים

מיקרוסופט מנסה לפתות חברות גדולות על מנת שעובדיהן יחפשו באינטרנט באמצעות מנוע החיפוש שלה, Live Search.

 

המהלך האחרון מיועד לסייע למנוע החיפוש החדש להמריא, על חשבון מנוע החיפוש המוביל בשוק, גוגל. על אף שמיקרוסופט השקיעה במנוע החיפוש מאות מיליוני דולרים, הוא מתקשה להתרומם. חברת נילסן נטרייטינגס פירסמה בסוף השנה את דירוג מנועי החיפוש המובילים בארצות הברית ולפיו, Live Search הוא היחיד שנתח השוק שלו התכווץ כמעט ב-10 אחוזים. 

 

מיקרוסופט מציעה לחברות שיתחייבו להפנות את עובדיהן למנוע החיפוש שלה הנחה בשירות לקוחות או הדרכות. "ככל שהחיפוש הופך לכלי יעיל בעבודה, ושיתוף בהכנסות מסתמן כמודל מקובל בתעשייה, אנו נוטים ליזום שותפיות עסקיות הן כל הצדדים ירוויחו", מסרה דוברת החברה.

 

מיקרוסופט לא מגלה כיצד יחושב ערך ההנחות, וציינה כי הדבר תלוי במספר המחשבים האישיים הכלולים בכל הסכם. 

 

הדוברת ציינה כי מיקרוסופט חתמה לאחרונה על הסכם עם יצרנית המחשבים Lenovo לפיו זו "תקל" על רוכשי המחשבים לבחור במנוע החיפוש Live Search. זאת, באמצעות תוכנה המותקנת מראש במחשבים והופכת את Live.com לדף הבית בדפדפן. גוגל חתמה על הסכם עם יצרנית המחשבים Dell לפיו סרגל הכלים שלה יותקן במחשבים שהיא מפיצה. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מיקרוסופט מנסה להחיות את Live.com
מומלצים