שתף קטע נבחר
 

73.6% - הפרסומות פוגמות בהנאה מצפייה בטלוויזיה

סקר שנערך עבור איגוד חברות הפרסום מלמד כי צופי הטלוויזיה צופים בפרסומות לעיתים רחוקות, לא מתעניינים בתכנים שלהן ולא זוכרים את התכנים. שילוב המשפט "לפי מחקר שהתפרסם" בפרסומת לא מוסיף לאמינות של החברה בעיני הציבור. לתשומת ליבם של המפרסמים

רוב צופי הטלוויזיה חושבים שיש יותר מידי פרסומות, ובדרך כלל נוהגים לזפזפ בזמן הפסקת הפרסומות. על פי סקר שנערך על ידי חברת panels עבור איגוד חברות הפרסום, מתברר כי 73.6% מהצופים מרגישים כי הפרסומות משפיעות לרעה על ההנאה שלהם מצפייה בטלוויזיה. לטענתם, הם צופים בפרסומות לעיתים רחוקות, לא מתעניינים ולא זוכרים את התכנים שלהן ולא נהנים לצפות בפרסומות. התועלת היחידה שיש להם מהפרסומות, היא בכך שהן מיידעות אותם לגבי מוצר מסוים שאינם מכירים.

 

על פי הסקר, רוב הצופים ממשיכים לצפות באותה תוכנית שצפו בה גם לאחר שמופיעה בה הפרסומת הראשונה ואינם נוהגים לעבור לתוכנית אחרת. מעט מהצופים לא ממשיכים לצפות באותה תכנית. 92.5% מהצופים חושבים שיש הרבה פרסומות בטלוויזיה, אבל רק 38% אמרו כי הם צופים יותר בערוצים שאין בהם פרסומות. 61% מהצופים בוחרים את הערוצים שהם צופים בהם ללא קשר לפרסומות.

 

עוד עולה מהסקר, כי רק 3% מהצופים נוהגים לראות פרסומות באופן קבוע. 37% צופים בפרסומות לעיתים רחוקות, 43.5% נוהגים מדי פעם לצפות בפרסומות ו-13% צופים בהן לעיתים קרובות. 41% לא מתעניינים בתכנים של הפרסומות ו-13.7% כן מתעניינים.

 

לידיעת המפרסמים - אפילו צופים משועממים לא נמשכים לראות פרסומות. 63% מהצופים דיווחו שהפרסומות בטלוויזיה לא מושכות אותם או מושכות אותם לעיתים רחוקות, כשהם משועממים. ל-23.3% מהציבור הפרסומות בטלוויזיה לא גורמות אף פעם לרצות לקנות מוצר או שירות ול-43.5% מהצופים הפרסומות גורמות לעיתים רחוקות לרצות לקנות מוצר או שירות.

 

בקרב רוב הצופים - 61.7% - הפרסומות לא מעוררות או מעוררות לעיתים רחוקות רגשות חיוביים כלפי החברה או המוצר. שילוב המשפט "לפי מחקר שהתפרסם" בפרסומת לא מוסיף לאמינות של החברה בעיני הציבור.

 

נתון נוסף שעולה מהסקר, מלמד כי הוזלה של מחיר המנוי בכבלים או בלוויין בשיעור של 20%, תביא לכך שהצופים יהיו מוכנים לשלב פרסומות גם בערוצים שבהן אין כיום פרסומות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
פרסומות. הצופים לא מתעניינים
מומלצים