"חברת הביטוח הונתה אותנו"
משפחתה של צעירה שנהרגה בתאונה לפני שמונה שנים, טוענת כי חברת הביטוח ניצלה את מצבו הקשה של האב, ופיצתה בסכום זעום של 45 אלף שקל. עכשיו היא תובעת מהחברה 2.5 מיליון
סיפור התאונה המחרידה הזו סוקר בזמנו בהרחבה בעיתונות, לאחר שהתברר כי הנהג וחברה של הנערה, שלמה זיקרי, נידון לשלילת רישיון עוד לפני התאונה בה גרם למותה. הוא ביקש - וגם קיבל - ארכה של 10 ימים להפקדת רישיונו. במועד אותה ארכה, אירעה התאונה הקטלנית. הרכב בו במהירות גבוהה התהפך והילה לוי נהרגה.
בכתב התביעה טוענת עו"ד אברהמי בשם ההורים ואחיה של הילה ז"ל, כי מותה גרם נזק כלכלי כבד למשפחתה שנקלעה למצה כלכלי קשה. בני המשפחה קיבלו אמנם לאחר התאונה פיצויים מחברת הביטוח, ועם קבלתם חתם אביה של הילה על כתב ויתור על הגשת תביעות נוספות, אלא שלטענת עו"ד אברהמי אין לכתב הויתור כל נפקות משפטית, והוא בטל. זאת משום שהחתימה הושגה תוך התנהגות "חסרת תום לב... תוך הטעייה רמייה ועושק" של חברת הביטוח אליהו, שניצלה את מצבו הקשה של האב.
בתביעה נאמר גם שאמה של הילה לא חתמה על כתב הויתור, וגם לא אחיה. האב חתם על "מסמך שלא ידע את תוכנו ומשמעותו, כאשר היה שרוי ביגון כבד ותחת השפעה זרה, ולחץ שהופעל עליו בצערו ויגונו ולאחר שהטעו אותו". המסמך גם לא נחתם כפי שמחייב החוק, ואינו כולל חתימה של חברת הביטוח ושל עו"ד, ולפיכך דינו להתבטל.
מכתב התביעה עולה כי חברת הביטוח "אליהו" שילמה בזמנו 45 אלף שקל, ופקידיה מסרו לאב כי הוא ומשפחתו אינם זכאים לקבל סכום גבוה יותר. לפיכך חתם על כתב הויתור. אלא שלפני מספר חודשים נודע לו כי הוטעה על-ידי חברת הביטוח, וכי היה זכאי לקבל סכום גבוה בהרבה, בין היתר בגלל הפסד ההשתכרות העתידי של הנערה במסגרת "שנים אבודות" - אלה בהן הייתה ממשיכה להשתכר אילו נשארה בחיים.
טרם הוגשו כתבי הגנה בתביעה זו.