שתף קטע נבחר

מלם רוכשת את פעילות ריאליטי ב-11.5 מיליון שקל

על פי הסכם הרכישה, ריאליטי תשמר את עצמאותה כחברת בת של מלם ותספק פתרונות עבור לקוחותיה, וכן תשמש מרכז הכשרה ופיתוח לעובדי הקבוצה; העסקה עשויה לגדול בעוד כ-2 מיליון שקל נוספים

חברת טכנולוגיות המידע מלם, מקבוצת מלם-תים, רוכשת את פעילות חברת ריאליטי, המתמחה בפיתוח מתודולוגיות הטמעה, הדרכה, ליווי ופיתוח ההון האנושי בארגון, תמורת 11.5 מיליון שקל. בכפוף לעמידה ביעדי ביצוע בשנה הקרובה, עשויה התמורה לגדול בעד 2 מיליון שקל נוספים.

 

ריאליטי מספקת מענה כולל לשיפור תפוקה בארגונים, ניהול והטמעת שינויים ומתמחה בפיתוח ותפעול פרוייקטי הדרכה, הטמעה והכשרה, פיתוח הדרכה, ייעוץ ארגוני, פיתוח טכנולוגי בתחומי ההדרכה ואספקת שירותים אלו במיקור חוץ לארגונים מובילים במשק. הכנסות ריאליטי ב-2006 הסתכמו ב-25 מיליון שקל.

 

בין לקוחותיה המרכזיים של ריאליטי: בנקים וגופים פיננסים, מערכת הביטחון, חברות תקשורת והיי-טק.

 

מנכ"ל מלם, לוי הלוי: "רכישת ריאליטי נועדה לשמש זרוע ההדרכה של קבוצת המחשוב הגדולה בישראל. ריאליטי תשמר את עצמאותה כחברת בת של מלם".

 

מייסד ומנכ"ל ריאליטי, אמיר פישמן, ימשיך בתפקידו לפחות בשלוש השנים הקרובות. סמנכ"ל התפעול, אמיר לאופר ימשיך בתפקידו לפחות בשנתיים הקרובות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים