ההיבריס של HOT
רז שכניק פירסם הבוקר (ה') בידיעות אחרונות כי HOT חתמה על הסכם עם אתר הווידאו הפופולרי YouTube, במסגרתו עלה באתר ערוץ המיועד לקטעי וידאו של חברת הכבלים.
לפי שעה, ניתן למצוא בערוץ ה-YouTube של HOT בעיקר את הפרומואים המשודרים בין התוכניות, לצד קטעים מתוך סדרות מקור כמו "האלופה" ו"הבורר". במהלך היום, כפי שהבטיחה HOT, עלה לערוץ פרק חדש מ"האלופה", שיהיה זמין אונליין לפני מועד השידור הטלוויזיה.
"YouTube רוצים באתר תכנים אמיתיים מישראל ולא רק קליפים של ילדות ששרות נינט או שירי מימון", אמר סמנכ"ל השיווק של הוט, יוסי לובטון. הגישה המתנשאת משהו של לובטון כלפי תוכן גולשים צורמת, במיוחד בהתחשב בעובדה שהצעירות מרמלה, שהעלו ל-YouTube קליפ בו הן מבצעות שיר של הפיקסיז, כבר הגיעו ל-14 מיליון צפיות - יותר מכפי שפרק של "האלופה" יקבל אי פעם.
עוד בבלוג:
HOT. מתנשאים
מומלצים