שתף קטע נבחר

רשות שדות התעופה הפסיקה שוב את ההמראות בנתב"ג

הנהלת רשות שדות התעופה וועד העובדים של הארגון החליטו להפסיק שוב את ההמראות בנמל התעופה בן גוריון, עקב שיבושים בקשר בין מגדל הפיקוח למטוסים. בשעות האחרונות המריאו המטוסים מנתב"ג כל עשר דקות כדרך להתמודד עם השיבושים.

 

מחר צפויים עובדי רשות שדות התעופה להשבית את התנועה בנתב"ג עקב השיבושים במערכת הקשר.

 

(אלי סניור)

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים