שתף קטע נבחר

Dell מחליפה מסכים פגומים בניידים

יצרנית המחשבים הניידים זיהתה תשעה דגמים של מחשבים ניידים בהם קיים פגם במסך הגורם להופעת פסים לבנים, ועורכת מבצע החלפה מקיף. Dell ישראל: נבדוק כל מקרה לגופו

בעלי מחשבים ניידים של חברת Dell, שימו לב: חלק מהדגמים שהחברה הפיצה בשנים 2004 עד 2006 כוללים פגם מובנה במסך ה-LCD, הגורם להופעת פסים לבנים דקים ברוחב פיקסל אחד על המסך. לפי דיווח של PCworld, החברה עורכת מבצע החלפה בינלאומי למסכים של דגמים אלו.

 

אחת הסיבות שניעו את החברה להחליף את המסכים היא אתר מחאה עצמאי בשם "הקווים האנכיים של Dell", שאסף תלונות של לקוחות אצלם התחוללה התקלה. באתר רשומים 900 לקוחות שנתקלו בבעיית הפסים הלבנים ולא קיבלו עד עתה מענה מ-Dell.

 

מבצע ההחלפה כולל תשעה דגמים פופולריים: Inspiron 9200, Inspiron 9300, XPS Gen 2, שזוהו כבעיתיים כבר באפריל; כעת הורחב המבצע גם לדגמים Inspiron 6000, Inspiron 8600, Latitude D800, Latitude D810, Precision Mobile Workstation M60 ו-M70. במקרים בהם לקוח נתקל בבעיית הפסים הלבנים בעבר ותיקן אותה על חשבונו, החברה מבטיחה פיצוי כספי.

 

בישראל: טיפול נקודתי לפי צורך

ההחלפה רלוונטית גם ללקוחות Dell בארץ. רענן ביבר, מנכ"ל Dell ישראל מסר ל-ynet: "בכל מקרה של תקלה מדווחת,

בודקים הטכנאים את התקלה לגופו של עניין. ייתכן שתקלות מהסוג המתואר קרו בישראל, והן נפתרות ברמה של מעבדות השירות המורשות שלנו מבלי לערב אותנו בעניין. כל לקוח, אשר מגיע עם תקלה, מטופל ברמת השירות הגבוהה ביותר.

 

"בנוסף, אם נדרש להחליף חלק מקולקל כזה או אחר, הוא מוחלף בחלק מקורי, המסופק ישירות ממחסן חלקי החילוף של Dell בישראל. מוצרים שצוינו, ואשר נמכרו החל מדצמבר 2004 ואילך, מצויים עדיין במסגרת שלוש שנות האחריות של המוצר, כך שהם מטופלים במסגרת האחריות. אנו נהיה ערים למקרים בהם עשויה להופיע התקלה מהסוג המתואר, גם לאחר תום האחריות."

 

בשנה שעברה נאלצה Dell לערוך מבצע איחזור נרחב לסוללות פגומות שנתגלו ב-4.1 מיליון מחשבים ניידים - במקביל ליצרניות גדולות אחרות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים