משרד התחבורה מבטיח להתייעל
המשרד מדווח היום כי הוסיף "אמנת שירות" חדשה, השלישית במספר. הפעם מובטח טיפול מהיר ומעקב קפדני יותר על תלונות ציבור וקריאות לתיקון חוזר
"אנחנו מתחייבים לסיים תוך 30 יום כל טיפול בתלונות ציבור הנוגעות לרכישת רכב חדש. כמו-כן נאיץ את הטיפול בקריאות לתיקון חוזר, ונקפיד על מעקב הדוק יותר, בינינו ליבואנים". כך אומר היום אבנר עובדיה, דובר משרד התחבורה. מדובר באמנת שירות חדשה אותה מפרסם היום המשרד, השלישית במספר בתקופה האחרונה.
רכשתם רכב חדש ויש לכם תלונה כנגד היבואן ממנו רכשתם? משרד התחבורה הוא אחד הגופים אליהם אתם יכולים לפנות, כזה שאמור לסייע לכם במקרה שכזה. כך היה עד היום, וכך יהיה גם להבא, למעט העובדה כי משרד התחבורה מצהיר היום כי הוא מתחייב להאיץ את הטיפול. אם לדייק, משרד התחבורה מתחייב בהודעה ששלח היום, כי תוך כשבוע תועבר התלונה ליבואן לצורך קבלת תגובה. עוד מזכיר המשרד כי במקרה של חילוקי דעות, יופנה בעל הרכב לבדיקה אצל גורם מקצועי וניטראלי, ובמידת הצורך אף מעבדה מוסמכת. כל זאת תוך 30 יום בלבד.
כמו-כן מבטיחים במשרד התחבורה כי הטיפול - ובעיקר המעקב - אחר קריאות לתיקון חוזר (ריקול) ישופר מיידית. בהודעה לעיתונות נרשם כי הטיפול כולו אמור להסתיים מעתה תוך 45 יום. מדובר בעיקר ב"גילוי" בעלי רכב שאמור להגיע למוסך, לעיתים לצורך טיפול בבעיה בטיחותית, ואשר שמם אינו ידוע ליבואן הרכב. מאגר המידע של משרד התחבורה יסייע לטפל בנושא, במידה ולא תהיה היענות מספקת להודעה הראשונית של היבואן.
יש לכם תלונה כלשהי? היכנסו לאתר משרד התחבורה, הורידו את הטפסים הנדרשים ושלחו אותם לגוף הרלוונטי