שתף קטע נבחר

המכרז של המדינה בקשיים; מוצרים לא מסופקים

בלעדי: צרכנים רבים שרכשו מוצרים מהמכרז של המדינה ולא קיבלו את המוצר, עלולים להישאר גם ללא הכסף. ל-ynet נודע כי ספקים הפסיקו לספק מהבוקר לחברה סחורה מאחר שהיא לא עומדת בתשלומים. בשירות הלקוחות לא עונים. הודעה באתר החברה: "נקלענו לקשיים"

לקוחות המכרז של המדינה שרכשו באחרונה מוצרים ועדיין לא קיבלו אותם, צריכים לחשוש לכספם. ממידע שהגיע לידי ynet עולה, כי החברה נמצאת בקשיים כספיים וכי ספקים הפסיקו לספק לחברה סחורה ולהעביר אותה לצרכנים מאחר שצ'קים של החברה חוזרים.

 

אתר החברה פירסם היום אחר הצהריים הודעה בזו הלשון, מטעם ההנהלה: "לאור קשיים שהחברה נקלעה אליהם, מטפלים מנהלי החברה בקשיים אלה. עדכון לגבי המצב יפורסם בהמשך". עם זאת, במשך רוב שעות היום אתר האינטרנט של החברה היה פעיל ועשה רושם של עסקים כרגיל. 

 

כאמור, לקוחות שרכשו מוצרים מהחברה ולא קיבלו אותם עשויים להישאר ללא המוצר וללא הכסף. משה פישר, אחד הלקוחות, סיפר ל-ynet כי  הוא היה אמור לקבל הבוקר מוצר ממיני ליין, יבואנית מוצרי החשמל של סמסונג, אותו

רכש דרך המכרז, אולם הודיעו לו כי מאחר שהמכרז לא עומד בתשלומים לה, היא מפסיקה לספק סחורה לצרכנים. בדיקה מול מיני ליין אכן אישרה את הדברים, שם נמסר כי הבוקר התקבלה הודעה מהנהלת החברה לפיה אין לספק מוצרים למכרז של המדינה מאחר שהחברה לא מעבירה כספים לחברה. 

 

גם לקוחות של ספקים אחרים מסרו כי הודיעו להם שהסחורה שהזמינו מהמכרז של המדינה לא תסופק להם עקב קשיים כספיים של המכרז. אותם ספקים אישרו את המידע ל-ynet.

 

לקוח אחר של החברה סיפר ל-ynet כי בשבוע שעבר הודיעו לו, לדבריו, מקורבים להנהלת החברה כי מומלץ לו לבטל במהירות את הקנייה שעשה מול המכרז מאחר שיש קשיים כספיים חמורים בחברה.  

 

חוץ מאצר האינטרנט חברת המכרז של המדינה גם מפרסמת אחת לחודש עלון מכירות בעיתוני סוף השבוע. החברה עוסקת כבר 12 שנה במכירות בשיטת המכרז והיא מוכרת מגוון מוצרי חשמל, מוצרי ילדים, טיפוח, כלי עבודה, מחשבים, ריהוט ועוד.

 

נסיונות התקשרות עם שירות הלקוחות של החברה  עלו בתוהו, ולא ניתן ליצור עם החברה קשר. לא התקבלה גם תגובת החברה.

 

דו"ח ששלח לפני כחודש ארגון אמון הציבור לממונה על הגנת הצרכן במשרד התמ"ת, מלמד כי נגד המכרז של המדינה הצטברו עשרות תלונות של צרכנים, וכי החברה התחמקה מאחריות כלפי ציבור הצרכנים בטענות משפטיות שונות.

 

אפשר לבטל עסקאות באמצעות הודעה בכתב

בעקבות הידיעות בתקשורת על קשיים בחברת המכרז של המדינה וכדי למנוע נזק עתידי העלול להיגרם לצרכנים, מודיע הממונה על הגנת הצרכן במשרד התמ"ת, עו"ד יצחק קמחי, כי צרכנים שמועד האספקה עבור המוצר שהזמינו חלף והם לא קיבלו את המוצר יכולים לבטל את העסקה בהודעה בכתב למכרז של המדינה.

 

המידע הראשוני התקבל באמצעות האי-מייל האדום

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים