עיכובים ממושכים בדוא"ל של בזק בינלאומי
שירות הדואר האלקטרוני של בזק בינלאומי אינו מתפקד: לקוחות החברה מדווחים על עיכוב בקבלת מיילים
מחכים למייל חשוב בתיבת הדואר האלקטרוני של ספקית האינטרנט שלכם? אם אתם מנויים של בזק בינלאומי, קחו בחשבון שייתכן עיכוב ממושך בהגעתו. מנויי החברה, לקוחות פרטיים ועסקיים, התלוננו כי למיילים לוקח שעות להגיע, ובמקרים
מסוימים אינם מגיעים כלל.
ממוקד התמיכה של בזק בינלאומי אישרו את דבר התקלה בשרתי הדואר של החברה, ואף מסרו כי העיכובים החלו כבר אתמול ותוקנו בשעות הלילה. למרות התיקון - התקלה חזרה על עצמה היום והודעות שוב אינן מתקבלות בתיבות.
שירות הדואר של בזק בינלאומי סבל מאי יציבות בשבועות האחרונים. יש לציין כי לא מדובר בתקלת הדואר האלקטרוני שתקפה לקוחות Vista ו-Outlook 2007 בחודש שעבר, ודרשה התקנת טלאי במערכת ההפעלה, אלא בתקלה אחרת שמקורה בשרתי החברה.
מבזק בינלאומי נמסר בתגובה: "מקור התקלה הוא עומסים בדואר האלקטרוני. התקלה נמשכה משעות הבוקר. היקף הלקוחות החווים את התקלה הוא מצומצם וסלקטיבי. גם הלקוחות החווים עיכובים בקבלת הדואר האלקטרוני, סביר להניח שאם יבצעו שלח-קבל בתוכנת הדואר, הדואר יתקבל".
"חלק מההודעות כבר מתקבלות ואילו הממתינות יתקבלו בהקדם. הצוות הטכני של בזק בינלאומי פועל להשבת השירות לסדרו בהקדם. הודעות הדואר לא ילכו לאיבוד וכולן יגיעו ליעדן".
הדיווח התקבל לראשונה בדואר האדום