שתף קטע נבחר

ג'רוזלם בשוק

פסטיבל ג'רוזלם רוקס אמור היה להביא לבירה 30 אלף איש שיחגגו בשבע שעות של מוזיקה רצופה. במקום זה הגיעו 7,000 צופים מנומנמים שבהו אל מול הופעות חלשות עם סאונד גרוע

 

 

למרות אוויר ההרים צלול כיין הורגשה אמש (א') בפסטיבל ג'רוזלם רוקס בירושלים בעיקר אווירת החלטורה. חלטורה על שום התוכן הבלתי אחיד של הפסטיבל (הדבקת להקת כמו "ארסטד דיבלופמנט", "קומיטמנס" ו"בלאק אייד פיז" שאין ביניהן שום קשר), העברת הלוקיישן בדקה התשעים מאצטדיון טדי לבריכת הסולטן, הכוונה של שלטים לפסטיבל בגודל קטן יותר משלטי רמזורים לחתונה ובעיות קשות של סאונד.


האפונים על הבמה. געגועים לשנה שעברה (צילום: רפי ברבירו)

 

בין 7,000 האנשים שפקדו את המופע, במקום 30 האלף שהיו אמורים להגיע, לא נרשמה התלהבות מה"בלאק אייד פיז", בדומה לזו של לפני שנה, ורובם גם לא ממש ידעו לכבוד מה נערך הפסטיבל. "ארסטד דיבלומפנט", מי שנחשבים לאבות ההיפ הופ, עלו להופיע באור יום והרוויחו כמות קהל דלה. ואין מה לדבר אפילו על ההופעות שקדמו להן: הקומיטמנטס והדג נחש הופיעו כמעט בפני איצטדיון ריק.

 

מי שבכל זאת נחשבו לשיא האירוע, "הבלק אייד פיז", נתנו הופעה בת שעתיים עם כל הלהיטים שלהם, כולל הבלחות של חומרים של פרגי המנענעת, אבל גם זה לא חידש הרבה מההופעתם אשתקד שהייתה רוויה באנרגית היפ הופ אמיתית. גם ההפתעה בדמותו של אילן בבילון שעלה על הבמה ונתן את קריאות העידוד בעברית לקהל המנומנם, העניקו הרגשה של דה ז'ה וו. בפעם הבאה שירושלים רוצה לחגוג כמו שצריך, עדיף שהם יתכננו את זה באופן מקצועי יותר.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ספיץ'. בוהה באפונים
צילום: רפי ברבירו
ספיץ'. על הבמה
צילום: רפי ברבירו
לאתר ההטבות
מומלצים