שתף קטע נבחר

מכרז הפרסום של חברת החשמל יוצא לדרך

ההתקשרות של החברה עם אדלר-חומסקי&ורשבסקי צפויה להסתיים בתום השנה. תקציב הפרסום של החברה ל-2008: 23.5 מיליון שקל

מכרז הפרסום של חברת החשמל יוצא לדרך. החברה פרסמה היום (ד') את תנאי הסף למשרדי הפרסום להשתתפות במכרז.

  

תנאי הסף של המכרז שפורסם מאפשרים למשרדי פרסום בעלי היקף תקציבים בגובה של 10 מיליון דולר לפחות, לקחת בו חלק. כמו כן מבקשת החברה ממשרדי הפרסום שישתתפו במכרז, להציג 3 תקציבי פרסום של 2 מיליון דולר לפחות. ההתקשרות עם המשרד שייבחר תהיה לשנה, עם שתי אופציות להארכה, שנה בכל פעם.

  

ההתקשרות עם משרד הפרסום החדש תחל בתחילת שנת 2008, זאת לאחר שההתקשרות עם אדלר-חומסקי&ורשבסקי צפויה להסתיים בתום השנה, לאחר 5 שנים של טיפול בתקציב. בחברת חשמל ציינו כי היקף תקציב הפרסום ב-2008 צפוי לעמוד על 23.5 מיליון שקל, זאת בכפוף לאישור דירקטוריון החברה.

 

על התקציב צפויים להתמודד משרדי הפרסום הגדולים בתעשייה, שכן מדובר בתקציב פרסום יוקרתי במיוחד בתעשייה, ועפ"י תנאי הסף שפורטו היום, נראה כי גם משרדי פרסום בינוניים יוכלו לקחת חלק במכרז. הצעות למכרז ניתן להגיש עד ה-11 בדצמבר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים