שתף קטע נבחר

הטכנאי שהזמנתם איחר? תקבלו פיצוי

הצעת חוק שעברה בטרומית: חברות שירות יידרשו לפצות לקוחות במאות שקלים בגין המתנת שווא לבואו של טכנאי. ייאסר על חברה לדרוש מלקוח להמתין יותר משעתיים

חברות שירות יידרשו לפצות לקוחות במאות שקלים בגין המתנת שווא לבואו של הטכנאי שהזמינו לצורך ביצוע תיקון או מתן שירות כלשהו. הצעת חוק חדשה בעניין זה של ח"כ גלעד ארדן (ליכוד) עברה היום בכנסת בקריאה טרומית.

  

על פי ההצעה, ייאסר על החברה לדרוש מלקוח להמתין לחברה יותר משעתיים. אם הטכנאי איחר מעל חצי שעה במסגרת הזמן שנקבעה, יזכה בלקוח בפיצוי של 300 שקלים. חריגה שמעבר לשעה תזכה את הצרכן בפיצוי של 600 שקלים. הצרכן יוכל לתבוע את הפיצוי ללא צורך בהוכחת נזק.

  

ארדן, שהוא גם יו"ר וועדת הכלכלה, אמר היום בהקשר זה כי "חברות השירות מתעלמות היום ממחויבותן לתאם עם הלקוח מסגרת זמן של שעתיים לכל היותר להמתנה לבוא הטכנאי".

 

לדבריו "הם חורגים ממסגרת הזמן או שמוצאים דרכים לעקוף אותה בהודעה טלפונית. החוק החדש יעורר את הצרכן לעמוד על זכויותיו ולהעניק לו כלים כדי לקבל שירות איכותי ומקצועי". ארדן הוסיף, כי מדובר בתמריץ כלכלי לאכיפת החוק על החברות שיחייב אותן לשאת בעלות הכספית של ההמתנה הממושכת לתיקון המוצר שלהם שהתקלקל במקום שהצרכן יבזבז על ההמתנה שעות עבודה יקרות.

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: סי די בנק
תחילו למדוד זמן
צילום: סי די בנק
מומלצים