שתף קטע נבחר

מוכנה למירוצים: פורשה 911GT3 קאפ

פורשה הציגה את מכונית המירוץ המעודכנת שלה, לעונת 2008. ועכשיו, כל מה שנותר הוא לשכנע את המדינה לסיים את תיקון התקנות לספורט המוטורי, לבנות מסלול למירוצי מכוניות סלון לפי תקנות ה-FIA, ולפנטז שאנחנו באיטליה

אפשר להמשיך ולחלום כמובן... יצרנית מכוניות הספורט פורשה, שמיצבה עצמה זה מכבר כיצרנית הרכב הריווחית בעולם, תשווק החל בשנה הבאה גרסה מעודכנת של ה-911GT3 קאפ (Cup, גביע). מדובר בגרסת מירוצים רשמית של ה-911, המיוצרת סדרתית על-ידי פורשה ומתחרה בעיקר במרוצי "דגם אחד", בהן כל המכוניות זהות לחלוטין מכנית, והתחרות האמיתית היא בין הנהגים.


 

ה-911GT3 קאפ תוצע עם מנוע בוקסר שישה צילינדרים, בנפח 3.6 ליטר והספק של 420 כ"ס - 20 יותר מדגם הקאפ הקודם. נתון המומנט עומד על 42.8 קג"מ, והקו האדום של המנוע על 8,400 סל"ד.

 

עוד נמסר מפורשה כי לדגם החדש כנף אחורית שונה, בהשראת ה-GT3 הסדרתית, וכי הוא שוקל 1,150 ק"ג. מי שירצה לחסוך 20 ק"ג ובדרך גם לשפר את כושר הבלימה, יוכל להזמין ערכת בלמים קרמיים. אגב, להשגת המשקל העצמי הנמוך, השתמשו הגרמנים במספר חלקי מרכב מסיבי פחם.


 

ל-911GT3 קאפ יש תיבת שישה הילוכים סיקוונסיאלית, המעבירה את הכוח לגלגלים האחוריים. היא תוצע עם חישוקי "18 מלפנים ומאחור. בסך הכל מתכננת פורשה לשווק 265 יחידות שלה לליגות השונות. הקאפ אינה מורשית לנוע על כביש ציבורי, כך שכל רוכשיה יוכלו לעשות בה שימוש אך ורק על המסלול.

 

בישראל, מטעמים אלה לפחות, אין למכונית הזו מה לחפש. אלא אם העבודה על תקנות הספורט המוטורי תסתיים בהקדם, ומסלול מירוץ רציני יוקם במהירות. במילים אחרות, אין לה מה לחפש כאן.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים