שתף קטע נבחר
 

קאיה תהיה גם אצלנו קיה

עכשיו זה כבר רשמי: יבוא מכוניות קיה לישראל עובר מידי מיכאל לוי וסמל"ת, לידי רמי אונגר וטלקאר. הצעד הראשון יהיה החזרת שם המותג למקור

עכשיו זה סופי. זיכיון יבוא מכוניות קיה הקוריאניות לישראל, הועבר אתמול כצפוי לידי חברת טלקאר, בבעלות רמי אונגר. אתמול נחתם ההסכם בין הקוריאנים לנציגות הישראלית באופן רשמי, ומה-1 בינואר תתחיל הסוכנות החדשה במכירת המכוניות בישראל, כמו-גם במתן שרות לכל עשרות אלפי בעלי המכוניות.


קיה סיד

 

 

בעקבות העברת הסוכנות ליבואן החדש, יוחזר למכוניות השם המקורי שהוענק להן בקוריאה "קיה" (Kia), במקום השם המקומי "קאיה", שניתן להן בארץ על-ידי סמל"ת, חברת האם של ק.מ.י, היבואנית. הסיבה לשם המקורי בארץ - הצליל העברי הלא ממש סימפטי ומעורר האסוציאציות של השם המקורי.

 

רמי אונגר אמר אמש ל"ידיעות אחרונות" כי בשבוע הבא יגיע לארץ נציג קיה מקוריאה, כדי לסכם סופית עם בעליה של קבוצת סמל"ת, מיכאל לוי, את נושא העברת הסוכנות. עוד אמר אונגר כי הוא מתכוון לרכוש את מלאי המכוניות הלא מכורות בארץ (כ-1,000 בסך הכל) מידי קבוצת סמל"ת, וכן את מלאי החלפים. עם זאת, הבהיר אונגר כי במידה ושני הצדדים לא יגיעו להבנה בנוגע למחיר, בכוונתו להטיס מקוריאה מלאי חלפים ומכוניות. במקרה כזה, תחל אספקת מכוניות חדשות רק בפברואר.

 

למרות שלא נקבעו עדיין המחירים למכוניות החדשות של קיה, נראה כי לאונגר יהיה קל יותר לקבוע מחירים נוחים למותג. זאת מכיוון שהיבוא לארץ יעשה בדולרים, בעוד קבוצת סמל"ת התחשבנה עם היצרן הקוריאני ביורו. כדאי לזכור כי הפער הגדול לעיתים בין מכוניות יונדאי (חברת האם) לבין קיה, נבע מהעובדה שהראשונות נרכשות בדולרים.

 

אונגר יהיה חייב לפתוח אולם תצוגה נפרד למותג הקוריאני, ולא להעמיד את מכוניות קיה לצד אלה של דייהטסו, וזאת כחלק מהסכם עם החברה היפנית, שהתנגדה לעירוב שכזה. עוד אמר אונגר כי ברשת השירות החדשה שיקים, הוא מתכוון לקלוט חלק מהסוכנים, המוסכים והעובדים של "קיה" בישראל, כדי להבטיח טיפול נאות בבעלי המכוניות.

 

"אני יכול להבטיח לכולם - כולל למשרד התחבורה - שאף אחד מבעלי מכוניות קיה בישראל לא יפגע. הם רק ירוויחו שכן נשפר את רמת השרות", אמר אונגר.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
קיה ספורטאז' - יגיע סוף סוף
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים