ניידות המספרים: המלחמה עוברת לטלפון הקווי
חודש לאחר שניידות המספרים נכנסה לתוקף, חברות הטלפון הקווי מתעוררות. HOT מעלה קמפיין ב-10 מיליון שקלים, 012 צפויה לעלות אחריה ובזק ממשיכה לעסוק בשימור לקוחות
חברת הכבלים הוט הודיעה היום (א') על השקעה של 10 מיליון שקל בקמפיין פרסום חדש שמטרתו לגייס לקוחות חדשים. הפעילות הפרסומית החדשה של הוט, מגיעה בין היתר לאחר שמשרד התקשורת הודיע בשבוע שעבר כי הוא צפוי לצאת תוך זמן קצר בקמפיין לתוכנית ניידות המספרים, תחת הסלוגן "הכוח עובר ללקוח".
במשרד התקשורת בחרו בעיתוי זה, לאחר שהרוחות נרגעו מעט, ומספר התקלות בניוד ירד בשבוע האחרון. קמפיין הפרסום צפוי לעלות בהשקעה של 2.5 מיליון שקל, ומטרתו לעודד לקוחות לנייד את מספר הטלפון שלהם.
הקמפיין של הוט עולה כחודש לאחר תחילת ניידות המספרים, במהלכו טוענים בחברה כי 10,000 לקוחות ניידו את הטלפון הקווי שלהם מבזק ל-HOT תוך שמירה על המספר. יוסי לובטון, סמנכ"ל השיווק של HOT, אמר כי "אנו צופים כי המהלך השיווקי יעלה את המודעות בציבור לניידות המספרים בטלפון הקווי, שעומדת כיום על 40% בלבד ויגביר מגמה זו באופן משמעותי".
במשרד התקשורת, אגב, תיכננו לצאת בקמפיין פרסום מייד לאחר שהמערכות הטכנולוגיות של חברות התקשורת יוכלו לתמוך במספר רב של לקוחות מתניידים. אלא שבמהלך החודש שעבר מאז תחילת הרפורמה, נרשמו תקלות רבות שיצרו תור גדול של לקוחות המחכים לקבלת השירות.
במסגרת התחרות בתחום הטלפוניה הקווית, המתחרה העיקרית, בזק, שמחזיקה למעלה מ-89% מהמנויים הפרטיים, יצאה בסוף חודש נובמבר במהלך שיווקי רחב. - המיתוג מחדש של החברה. במסגרת המהלך בו הושקעו כ-3 מיליון דולר, התרכזה החברה במהלך תדמיתי , כזה שעסק בשימור לקוחות החברה ומתן מענה מול שתי המתחרות החדשות יחסית בשוק- הוט ו-012 קווי זהב, שעסוקות לגייס לקוחות על חשבון החברה הוותיקה. העיתוי של השקת הקמפיין התדמיתי לא היה מקרי.
012 קווי זהב המהווה את השחקנית הצעירה בתחום, לא צפויה להפקיר את המגרש לטובת שתי השחקניות המרכזיות. החברה, שהשיקה בשנה שעברה קמפיין תדמיתי רחב באמצעות הפרזנטור איל קיציס, לא תמנע אף היא מפעילות פרסומית שתקדם את שירותי הטלפוניה ותגייס לקוחות, באמצעות קמפיין פרסום חדש. מ-012 לא נמסרה תגובה.