שתף קטע נבחר

"לא שווה לפתח משחקים בגלל הפיראטיות"

למסקנה הזו הגיע רוברט באולינג, מנהל הקהילות של מפתחת משחק הפעולה Call of Duty 4 - לאחר שראה נתונים על כמות האנשים שמשחקים בעותקים פיראטיים של המשחק ברשת. "אני נדהם מכמות האנשים שמוכנים לגנוב", הוא כותב

מנהל הקהילות של מפתחת המשחקים Infinity Ward רוברט באולינג, כתב בבלוג שלו: "מספר השחקנים שמשחקים Call of Duty 4 באינטרנט הוא פשוט פנטסטי... מה שלא פנטסטי הוא אחוז השחקנים שמשחקים בעותק פרוץ או גנוב, עם מפתחות מוצר מזויפים", ומוסיף: "כמות האנשים שגונבים משחקי PC היא מהממת. אני נדהם מכמות האנשים שמוכנים לגנוב משחקים (או כל דבר אחר) , רק בגלל שזו לא גניבה פיזית או שהגניבה מתבצעת בבטחה (בלי חשש להיתפס - ש.ז.) בחסות האינטרנט".

 

 

Infinity Ward היא מפתחת המשחקים שלקחה את מותג Call of Duty לתקופה המודרנית עם Call of Duty 4. המשחק הוכתר ברוב אתרי המשחקים כמשחק הפעולה של 2007. המשחק הציג משימות מרתקות לשחקן יחיד, משחקיות מרובת משתתפים יוצאת מן הכלל, גרפיקה חדשנית וכמעט אף לא פגם אחד, וקנה את לבבות השחקנים, שלא קנו אותו חזרה. 

 

כנראה שישנו דיון של ממש אצל אנשי החברה, לגבי פיתוח עתידי ל-PC. כותרת הפרסום בבלוג היתה "...ואז הם שואלים למה לא מפתחים יותר ל-PC". כנראה שהגיעו מים עד נפש, וב-Infinity Ward מאוכזבים מהזלזול של השחקנים בהשקעה העצומה ב-Call of Duty 4, אולי אפילו מאוכזבים מספיק כדי לנטוש את סצנת ה-PC.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים