שתף קטע נבחר

WPP digital השקיעה ב-Nuconomy הישראלית

המשקיעה היא חטיבת ההשקעות הדיגיטליות של ענקית הפרסום הבינ"ל, WPP. היקף ההשקעה - 3 מיליון דולר. Nuconomy מפתחת כלים למדידת פעילות הגולשים באתרי אינטרנט

WPP Digital, חטיבת ההשקעות הדיגיטליות של ענקית הפרסום WPP שמרכזה בלונדון, רכשה מניות בסטארט-אפ הישראלי Nuconomy. שווי העיסקה הוא כ-3 מיליון דולר. זהו סבב ההשקעה המשמעותי הראשון בסטארט-אפ, שעד כה גייס רק הון ראשוני של כ-300 אלף דולר ממשקיעים פרטיים, ביניהם יוסי ורדי.

 

Nuconomy מפתחת כלים למדידת פעילות הגולשים באתרי אינטרנט, בדומה ל-Google Analytics. התוכנה של Nuconomy לא רק מכמתת רק את הצפיות בכל עמוד, אלא גם פעולות שונות אחרות שעושים המשתמשים באתר – כתיבת טוקבקים, הקלקה על מודעות, העלאת קבצים וכו'. שרותים דומים של ניתוח השימוש באתר כבר קיימים, אולם העלות שלהם לצרכן היא אלפי עד עשרות אלפי דולר לחודש, בעוד השירות של Nuconomy ניתן בשלב זה בחינם.

 

המערכת של Nuconomy לא מסתפקת באיסוף המידע אלא גם מציעה ניתוח של הנתונים, כדי ללמד את בעלי האתר איזה חלקים באתר מעוררים יותר עניין בקרב הגולשים, גם כאשר עניין זה לא נמדד דווקא במספר הצפיות. במקביל, החברה עוסקת במכירת פרסומות מפולחות באופן מדויק, על פי הרגלי המשתמשים כפי שנלמדו על ידי המערכת.

 

את Nuconomy הקימו שחר נחמד וחגי שחר ב-2006. בהשקעת ה-Seed בחברה, כ-300 אלף דולר, השתתף יוסי ורדי, שרק בשבוע שעבר חברה נוספת שבה השקיע, פוקסיטיונס, ביצעה אקזיט כשנמכרה ליאהו תמורת כ-30 מיליון דולר. משקיעים נוספים ב-Nuconomy היו שלמה נחמה ועוזי צוקר.

 

כיום עובדים כ-10 אנשים בחברה, המפעילה גם סניף בסן פרנסיסקו. בשבוע שעבר השתתפה Nuconomy, לצד 14 חברות סטארט-אפ ישראליות אחרות, ב"Israel Web Tour", שורת מפגשים עם קרנות וראשי חברות מובילות בעמק הסיליקון. החברה לא הגיעה לסיור במטרה להשיג משקיעים חדשים, כיוון שההשקעה של WPP התקיימה למעשה עוד לפני כן.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
השקיע בסבב הראשון. יוסי ורדי
גם הוא במשקיעים. שלמה נחמה
צילום: צביקה טישלר
מומלצים