שתף קטע נבחר

הסינים והטאיוואנים באים: היכונו להוזלה במחירי הטלוויזיות

Hisense הסינית ו-Tatung הטאיוואנית יצטרפו לשוק המסכים הדקים בישראל ויציגו דגמי טלוויזיות חדשים בנסיון להתחרות במותגים שצברו ותק בישראל

שני מותגים חדשים מהמזרח, Tatung ו-Hisense, צפויים להיכנס בקרוב לשוק המקומי של מסכי הפלסמה וה-LCD ולהוביל להוזלת מחירים.

 

Hisense

Hisense היא יצרנית סינית הפועלת מאז 1969. בין מגוון מוצריה מסכי טלויזיה בגדלים 36-50 אינץ', מוצרי חשמל "לבנים" (מקררים, מזגנים וכדומה) ואף טלפונים סלולריים.

 

היבואן (חברת אקזיט אלקטרוניקה) מבטיח מתן אחריות מלאה בת חמש שנים למסכי ה-LCD, מסכי הפלזמה יגיעו עם אחריות בת שנתיים. צעד זה מהווה מבחינתו הפגנת ביטחון באיכות המוצרים הסיניים.

 

 

בארץ יושקו חמש סדרות שונות של מסכי פלזמה ו-LCD, סדרת הדגל נקראת "סדרה 28" והיא תכלול מסכי LCD בגדלים של 32" ועד 42" עם רזולוצית 1080P (כלומר 1920X1080 פיקסלים). רזולוציה זו מהווה תכונה ייחודית למדי בקרב גדלים ומחירים של מסכים מקבילים.

 

המחירים ההתחלתיים לסדרה זו הם 4,850 שקלים לגודל 32" ועד 6,990 שקלים למסך בגודל 42". חלק מהדגמים ישווקו עם כונן קשיח פנימי וחיבור USB לדיסק חיצוני - בדומה לסדרת מסכי Time Machine של LG.

 

Tatung

מותג נוסף שמגיע לארץ הוא חברת Tatung הטייוואנית. זהו קונצרן ותיק (נוסד בשנת 1901) המייצר מוצרי צריכה אלקטרוניים לתחום הביתי והתעשייתי, מפעל המסכים נמצא דווקא באירופה - צ'כיה.

 

לארץ יגיע תחילה מסך LCD בגודל 42" ורזולוציית 1366X768 פיקסלים, אחריו יגיע דגם קטן יותר 32" ובעקבותיו יגיעו דגמי מסכים למחשב.

 

היבואן המקומי (פל סחר) מכוון גבוה יותר בהשוואה ל-Hisense: מחיר דגם 42" יעמוד בתקופת ההשקה על כ-9,990 שקלים ולאחר מכן יתייקר. דגם זה יכלול טכנולוגיית 100Hz עם ניגודיות סטטית של 1:1500 (מה זה), זמן תגובה של 4ms, חיבורי סקארט ו-HDMI. תקופת האחריות תעמוד על 3 שנים מלאות במעבדות פל סחר.

  

צפוף וחם

שני היבואנים מצהירים כי החברות אותם הם מייצגים, מייצרות למעשה מסכים עבור חברות מותגים נחשבות, וכי הבאת המוצר כשהוא נושא את שם מפעל המקור, תעזור לחסוך פערי תיווך ומיתוג יקרים. פלח השוק אליו נכנסים שתי החברות הינו הצפוף והחם ביותר בשוק הטלוויזיות, הוא כולל היצע של מסכי "מדבקה" וגם מותגים נחשבים בגדלי 42"-32".

 

Hisense ו-Tatung יצטרכו להתמודד עם שחקנים חזקים כגון חברות טושיבה ו-LG אשר נלחמות בשנה האחרונה קרבות אכזריים הכוללים שיווק אגרסיבי והורדות מחירים. 

 

עצם תחילת ייבוא של מותגים חדשים ונכונות להשקעה בפרסום ושיווק, מראה כי היבואנים מאמינים בפוטנציאל מכירות מקומי שעדיין רחוק מכדי מיצוי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים